خبرگزاری کار ایران

بازی با ملوان ۶ امتیازی بود؛

ابراهیمی: دنبال نتایجی در خور نام آذری‌ها هستیم / تعطیلی لیگ به ضرر گسترش‌فولاد است

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بچه‌های ما مزد زحمات‌شان در انزلی را گرفتند و با 3 امتیاز به تبریز برگشتند.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل ملوان من محروم بودم اما بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و در آن وضعیت آب‌و‌هوایی و زمین گل‌آلود خیلی خوب کار کردند و در انزلی 6 امتیاز گرفتیم چون ملوان رقیب ما بود و جای آنها را در جدول گرفتیم. بچه‌ها در انزلی مزد زحمات‌شان را گرفتند و خدا را شاکریم.

وی درباره عملکرد تیمش در 5 بازی اول و کسب 8 امتیاز گفت: 4 بازی از 5 بازی اول ما در لیگ خارج از خانه بوده و هر تیمی باشد سخت است که 8 امتیاز بگیرد و از عملکرد تیم راضی هستیم. هم کادر فنی و هم بازیکنان راضی از نتایج تیم هستند و امیدوارم این بردها و امتیازاتی که می‌گیریم تداوم داشته باشد.

ابراهیمی ادامه داد: تعطیلی لیگ قطعا به ضرر ما است و کادر فنی دچار مشکل می‌شود چون تازه به هماهنگی رسیده‌ایم و کار را سخت می‌کند. ما باید دوباره بدنسازی کنیم و کادر فنی بچه‌ها را در فرم ایده‌آل نگه دارند. قصد داریم با تمرینات خوب در ادامه لیگ با آمادگی کامل شرکت کنیم.

وی در پایان درباره هدف گسترش فولاد در این فصل گفت: هدف ما کسب نتایج خوب است و نمی‌توانم رتبه خاصی را بگویم چون تازه اول‌فصل است. گسترش‌فولاد ساختار خوبی دارد و سیاست‌های باشگاه را دنبال می‌کنیم تا نتایج ما در خور باشگاه و مردم خوب آذربایجان‌شرقی باشد.

کد خبر : ۳۰۰۳۷۶