خبرگزاری کار ایران

خودم را ستاره نمی‌دانم؛

بختیاری‌زاده: انتظار نداشتم به تیم ستاره‌ها دعوت بشوم/این میزبانی‌ها به نفع فوتبال ما می‌شود

بازیکن سابق تیم ملی گفت: به تیم ستاره‌ها دعوت نشدم و اطلاع خاصی از این تیم ندارم.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من به تیم ستاره‌های ایران دعوت نشده‌ام و اطلاع  خاصی هم از این تیم ندارم و نمی‌دانم چه افرادی در این تیم هستند.

وی افزود: انتظار نداشتم به تیم ستاره‌ها دعوت شوم چون خودم را ستاره نمی‌دانم. دوست داشتم در این تیم باشم اما بچه‌هایی هم که هستند مثل خود ما هستند و فرقی نمی‌کند.

کاپیتان پیشین استقلال متذکر شد: تعداد بازیکنان خوب زیاد هستند و امیدوارم در این بازی بیشتر از بچه‌های فوتبالیست استفاده شود تا به نوعی تقدیر از پیشکسوتانی باشد که سال‌ها برای فوتبال‌ایران زحمت کشیده‌اند.

وی درباره ادعای پاشازاده مبنی بر اینکه این تیم ستاره‌های پرسپولیس هستند نه ستاره‌های ایران، گفت: شنیده‌ام که مخلوطی از بازیکنان ملی سابق در این تیم هستند و سرمربی هم یک وظیفه‌ای دارد و امیدوارم مبنای کار برای دعوت از بازیکنان دوستی و رابطه نزدیک نباشد.

این ملی‌پوش سال‌های گذشته همچنین خاطرنشان کرد: ما پیشکسوت خوب زیاد داریم و بدون‌شک ترافیک بازیکن داریم اما با احترامی که برای هنرمندان و خبرنگاران قائل هستم، امیدوارم از فوتبالیست‌ها در این بازی استفاده شود چون چنین فرصت‌هایی کمتر در کشور ما به وجود می‌آید و موقعیت خوبی است تا از فوتبالیست‌ها تقدیر شود.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: اینگونه بازی‌ها می‌تواند فوتبال ما را حداقل در آسیا صاحب جایگاه کند و می‌توانیم از این طریق فوتبال خود را به بازیکنان‌بزرگ دنیا نشان دهیم. ما کمتر چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و باید به خوبی میزبانی کنیم تا این ستاره‌های بزرگ راحت تر به ایران بیایند. این ارتباط ها در نهایت به نفع فوتبال ما می‌شود.

کد خبر : ۲۹۹۶۹۴