خبرگزاری کار ایران

بازیکن‌خارجی می‌گیریم؛

کرمانی‌مقدم: هدف راه‌آهن رتبه تک‌رقمی است/با احترام به دایی، صبا را می‌بریم

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: انتطار ما از 3 بازی اول بیشتر از 2 امتیاز بود ولی با شکست تیم دایی نتایج گذشته را جبران می کنیم.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: کسب 2 امتیاز از 3 بازی اول لیگ قابل‌قبول نیست. درست است بدنسازی نکردیم اما انتظار فرهاد کاظمی و ما این بود که در بازی اول با فولاد 3 امتیاز را بگیریم.

کرمانی‌مقدم ادامه داد: البته با توجه به شرایط خاصی که داشتیم نمی‌شود انتظار زیادی هم داشت اما از 2 تیم خوب و مدعی لیگ یعنی فولاد و تراکتور امتیاز گرفتیم که کار سختی بود.

وی درباره بازی تیمش با صبای‌قم گفت: همه بازی‌ها سخت است و صبای‌قم هم مهره‌های خوبی دارد و تیم خوبی است اما ما در بازی‌های خانگی فقط برای 3 امتیاز به زمین می‌رویم و در این بازی هم برای برد تلاش می‌کنیم.

مربی راه‌آهن تاکید کرد: همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و صبای‌قم هم برای امتیاز می‌آید. ضمن احترامی که به علی دایی مربی این تیم می‌گذاریم اما دنبال 3 امتیاز هستیم.

کرمانی‌مقدم خاطرنشان کرد: از شروع فصل فرهاد کاظمی گفت می‌خواهیم امسال در جدول تک‌رقمی باشیم. ما دنبال بازیکن‌خارجی هستیم و با جذب آنها خیلی بهتر می‌شویم.

وی در پایان با اشاره به فرصت تعطیلی لیگ نیز گفت: تعطیلی 20 روزه لیگ به نفع ما است و در این تعطیلات کار می‌کنیم تا نتایج بهتری در ادامه لیگ بگیریم.

کد خبر : ۲۹۸۵۴۱