خبرگزاری کار ایران

بدشانسی نمی‌آوردیم ۷ امتیازی بودیم؛

دایی: هواداران‌پرسپولیس تاوان اشتباه سیاسی را دادند/ باید حمایت می‌کردند، نه چوب لای چرخ بگذارند

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۲۳۲

مربی صبای‌قم معتقد است این هواداران پرسپولیس بودند که تاوان اشتباه سیاسی را دادند.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم صبا از 3 بازی 3 امتیاز گرفته که نسبت به شرایطی که داشتیم و تغییرات زیادی که در تیم ما نسبت به فصل قبل انجام شده نتایج بدی نبوده اما اگر یک مقدار شانس داشتیم این 3 امتیاز 7 امتیاز می‌شد. به هر حال کار کردن در این شرایط سخت است و ان‌شاالله بعد از هفته‌پنجم لیگ اردویی خواهیم داشت و تیم به شرایط مطلوب خواهد رسید.

وی ادامه داد: این هفته در تهران با راه‌آهن بازی داریم که تیم خوب و جوانی است و خوب هم می‌دوند و می‌جنگند اما برای برد به زمین می‌رویم. هر 2 تیم زمان کافی نداشتند اما تفاوت این است که راه‌آهن اسکلت فصل قبل را حفظ کرده و تغییرات کمی داشته اما ما هم به لحاظ بدنی عقب هستیم و هم تغییرات زیادی داشته‌ایم اما مهره‌های باتجربه‌تری داریم که می‌توانیم از تجربه آنها استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

دایی در پایان درباره اظهارات حمیدرضا سیاسی که گفته کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس در فصل‌گذشته اشتباه بود، اظهار داشت: او نظر خودش را گفته و مرور زمان ثابت کرد اشتباه کرده و وقتی خودش اعتراف کرده ما چه بگوییم؟ اما بحث این است که تاوان این اشتباه را چه کسی داد؟ تاوان این اشتباه را همه دادند. بازیکنان، مربیان و هواداران تاوان این اشتباه را دادند و روزهای سختی را گذراندند. خدا کند از این اشتباهات عبرت بگیرند و دیگر تکرار نشود و حرفه‌ای عمل کنند. وقتی کسی را می‌آورند باید حمایت کنند و چوب لای چرخ او نگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز