خبرگزاری کار ایران

پس از مدت‌ها کشمکش؛

علیمنصور با نفت تمدید کرد/ رویای نیمکت آبی دورتر شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۰۴۸

علیرضا منصوریان تا پایان فصل آینده قراردادش را با باشگاه نفت تهران تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز نشست مشترکی بین مسئولان باشگاه نفت تهران و علیرضا منصوریان برگزار شد که تمدید قرار داد سرمربی زردپوشان پایتخت یکی از نتایج این نشست بود.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران، در خصوص این نشست به سایت باشگاه نفت گفت: در این نشست عماد حسینی، رئیس هیات امنا و هیات موسس باشگاه، اینجانب، احمد ابراهیمی مدیراجرایی باشگاه، بهرام میرشیبانی، مدیر فنی تیم، رحیم ایرانیان، سرپرست تیم و علیرضا منصوریان حضور داشتند که در راستای سیاست‌های مدون موسسه فرهنگی- ورزشی نفت تهران که یکی از اصول اصلی آن ثبات در باشگاه و تیم است و همچنین نتایج درخشان منصوریان با تیم نفت در لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه نفت که دوساله بود در قالب یک الحاقیه به سه سال ارتقا پیدا کرد که بر این اساس قرار داد سرمربی تیم تا پایان فصل 95-96 تمدید شد.

وی افزود: در این نشست همچنین حاضرین تمهیدات لازم برای حضور مقتدرانه تیم نفت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار دادند و بر حمایت همه جانبه از تیم و همچنین پرداخت معوقات مالی بازیکنان تاکید کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت تاکید کرد: منصوریان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد تیم و نتایج آن را به حاضرین ارائه داد که در این گزارش بر تلاش کلیه بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم نفت تاکید کرد.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: در پایان این نشست رئیس هیات امنا و هیئت موسس، مدیر عامل و همه حاضرین در جلسه بر حفظ انسجام، وحدت و همدلی و وحدت در مجموعه موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران که عامل اصلی موفقیت این باشگاه در فصول گذشته بود تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز