خبرگزاری کار ایران

طلوع‌کیان:

نوجوانان بازی با شیلی قدرت واقعی‌‌شان را نشان دادند/حریفان سبک‌های متفاوتی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۸۹۴

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: نوجوانان برای رسیدن به آمادگی‌مطلوب و آشنایی با سالن به زمان نیاز دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون والیبال، علیرضا طلوع‌کیان افزود: با توجه به اینکه دیدار نخست بازیکنان تا حدودی با شرایط سالن و فضای مسابقات آشنا نبودند، نتوانستند مقابل لهستان عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان دهند، ولی مسابقه‌دوم با شرایط سالن و فضای مسابقات آشنایی بیشتری پیدا کردند و قدرت واقعی‌شان را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون بین‌المللی، علاوه بر ایران تمام تیم‌های سرگروه این دوره از مسابقات روز اول را استراحت داشتند و بازی‌های خود را از روز دوم مسابقات‌جهانی آغاز کردند؛ نکته جالب اینکه اکثر این تیم‌ها در بازی نخست نتیجه را به رقبای خود واگذار کردند.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان یادآور شد: در دیدار اول به مصاف قهرمان المپیک و اروپا رفتیم و نتیجه را واگذار کردیم ولی این باخت در روزهای آینده جبران خواهد شد.

طلوع‌کیان گفت: با آنالیز خوبی که از بازیکنان خود و رقیب داشتیم توانستیم بازی‌دوم شیلی را شکست دهیم و به طور حتم دیدار برابر چین‌تایپه به مراتب بهتر ظاهر خواهیم شد. تیم ایران در مرحله مقدماتی با حریفانی روبرو است که هر کدام سبکی متفاوت دارند. سبک لهستان والیبال اروپایی٬ شیلی سبکی‌آمریکایی٬ چین‌تایپه سبک آسیایی و بلغارستان سبک اروپای‌شرقی دارد و برای هر کدام از این حریفان آنالیز و برنامه‌ای متفاوت در نظر داریم که در صورت اجرای دقیق برنامه‌ها نتایج قابل‌قبولی به دست می‌آوریم.

نوجوانان والیبالیست ایران روز یکشنبه در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم شیلی رفتند که شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در این مسابقه در 3 ست متوالی با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 14 و 25 بر 21 حریف خود را مغلوب کردند.

تیم والیبال نوجوانان ایران که در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها 3 بر یک مغلوب لهستان شده بود با کسب این پیروزی و به دست آوردن 3 امتیاز، به رتبه سوم جدول صعود کرد.

در حال حاضر تیم‌های لهستان و بلغارستان با 6 و 5 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروه ایران(گروه سوم) قرار دارند و تیم‌های شیلی و چین‌تایپه با 2 امتیاز بعد از ایران در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول هستند.

تیم والیبال نوجوانان ایران امروز در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین‌تایپه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز