خبرگزاری کار ایران

بی‌حال بودم و حالت تهوع داشتم؛

عالیشاه: ضربه‌ بازیکن استقلال‌ تکل نبود، فن تکواندو بود / دنبال بهانه‌گیری نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۰۸۶

هافبک تکنیکی و سرعتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اهل بهانه‌گیری نیستم اما اگر بازیکن استقلال خوزستان به خاطر خطایی که روی من انجام داد، اخراج می‌شد و حریف ما 60 تا 70 دقیقه مجبور بود در آن هوا، 10 نفره بازی کند، آنگاه نتیجه بازی می‌توانست تغییر کند.

امید عالیشاه افزود: الان هر صحبتی مطرح کنیم تصور می‌شود دنبال بهانه‌گیری و توجیه هستیم اما این‌طور نیست. آدمی نیستم که بخواهم بهانه بگیرم. حریف‌ما از نیمه‌اول بازی 10 نفره می‌شد با توجه به آن شرایط آب و هوایی قطعا فشار بیشتر در طول 60 - 70 دقیقه متحمل می‌شد و این مساله حتما روی عملکرد آنها و روند بازی موثر بود و این در حالی بود که تیم ما مجبور شد 10 نفره بازی کند.

وی ادامه داد: تکل هادی نوروزی حداقل روی پائین‌تنه بازیکن آنها بود اما ضربه‌ای که به سینه من خورد، دیگر تکل نبود، فن تکواندو بود و بازیکن حریف مستحق دریافت کارت قرمز بود. من نمی‌دانم محسن ترکی چرا چنین تصمیمی نگرفت؟ شاید صحنه را خوب ندید ولی ضربه به قدری آشکار بود که کمک‌داور هم می‌توانست به داور کمک کند.

بازیکن‌پرسپولیس درباره اینکه بعد از بازی حال دو- سه بازیکن تیم بسیار بد بود، خاطرنشان کرد: خود خوزستانی‌ها از شرایط آب و هوایی گلایه داشتند و ما فشار زیادی آوردیم. اگر تعداد نفرات 2 تیم برابر بود، شاید این فشار کمتر می‌شد اما بازیکن حریف هم اخراج نشد و خود من شخصا بعد از بازی بی‌حال شده بودم و حالت تهوع شدیدی داشتم که به زحمت خودم را کنترل کردم.

عالیشاه در پایان تصریح کرد: نمی‌خواهم بیشتر درباره بازی صحبت کنم چون الان هر حرفی توجیه محسوب می‌شود. حق هم با هواداران است. به هر حال نتیجه بدی رقم خورد و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم. امیدوارم حمایت هواداران را داشته باشیم و در این شرایط به یک برد نیاز داریم تا تیم را از این وضعیت خارج کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز