خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

پاسخگویی طیب‌نیا به مجلس درباره خصوصی‌سازی در ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۲۰۴

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از حضور وزیر اقتصاد در جلسه فردا سه شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس جهت پاسخگویی به وضعیت خصوصی سازی در حوزه ورزش خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوذر ندیمی، ضمن اعلام این خبر از حضور طیب نیا وزیر اقتصاد در جلسه فردا سه شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس جهت پاسخگویی به سئوالات 11 نفر از نمایندگان و پرسش خود مبنی بر چرایی اجرایی نشدن خصوصی سازی در حوزه ورزش خبرداد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان اینکه مسائل پشت پرده ای وجود دارد که مانع خصوصی سازی این دو باشگاه می شود، گفت: اینکه چرا وزارت اقتصاد سازمان خصوصی‌سازی را از خصوصی سازی این دو باشگاه منع کرده است، محور سئوال از طیب‌نیا است.

ندیمی با تاکید بر اینکه در رابطه با خصوصی سازی این دو باشگاه هم قانون و هم متقاضی وجود دارد، افزود: از وزیر اقتصاد پرسیده می شود که می خواهد چه کند،این دو باشگاه را برای دولت حفظ کند، یا از قیمت بیندازد؟

وی  دلایل عدم خصوصی سازی را سیاسی یا مدیریتی دانست وتاکید کرد: شایعاتی در این زمینه مطرح شده از جمله اینکه این باشگاه ها برای حکومت‌ها نقش تبلیغاتی داشته و عده ای نگران تبلیغاتی شدن آن برای انتخابات آینده مجلس هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز