خبرگزاری کار ایران

از سوی کنفدراسیون شطرنج آسیا؛

سارا خادم الشریعه بهترین شطرنجباز جوان آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۰۷۱

کنفدراسیون شطرنج آسیا سارا خادم الشریعه را به عنوان بهترین شطرنجباز جوان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، مسئولان فدراسیون شطرنج آسیا در دومین مراسم معرفی برترین های شطرنج آسیا که در هتل هیلتون شهر العین امارات برگزار شد، برترین های شطرنج این قاره در طول یک سال گذشته را معرفی کردند که خادم الشریعه عنوان شطرنجباز جوان آسیا را به خود اختصاص داد.

خادم الشریعه مهرماه سال 93 موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی دختران زیر 20 سال جهان در هندوستان شد.

این شطرنج باز کشورمان قرار است شهریورماه امسال در مراسمی که همزمان با کنگره فدراسیون جهانی شطرنج در ابوظبی امارات برگزار می شود، شرکت و جایزه خود را دریافت کند.

همچنین یو یانگی از چین به عنوان بازیکن سال شناخته شد که در آخرین المپیاد جهانی شطرنج بدون باخت بیشترین امتیاز را کسب کرد.

خانم هو یفان از چین با کسب مقام قهرمان قهرمانان مسابقات گراند پری بانوان در سال گذشته بانوی برتر شطرنج آسیا شد.

لو شنگلی از چین بخاطر کسب مقام قهرمانی جوانان زیر 20 سال جهان در شهر پونه هندوستان پسر برتر سال معرفی شد.

لیو یان از چین به خاطر کسب مدال طلا زیر 14 سال جهان در شهر دوربان آفریقای جنوبی به عنوان بازیکن نوجوان پسر و ویشال رامش بابو از هندوستان برنده مدال برنز زیر 14 سال جهان در شهر دوربان آفریقای جنوبی به عنوان بازیکن نوجوان دختر انتخاب شدند.

کو فی لو دبیر فدراسیون چین تایپه بخاطر برگزاری مثال زدنی مسابقات مدارس آسیا در شهر تایچونگ چین تایپه عنوان بهترین برگزار کننده سال معرفی و فدراسیون شطرنج امارات متحده عربی به خاطر برگزاری عالی مسابقات قهرمانی مردان و زنان آسیا در شهر شارجه به عنوان بهترین برگزار کننده رقابت ها جزو فدراسیون برتر سال شناخته شدند.

استاد بزرگ رامش از هندوستان به خاطر هدایت تیم نوجوانان هندوستان در مسابقات المپیاد زیر 16 سال جهان در شهر گیور مجارستان به عنوان مربی نوجوانان برگزیده و فدراسیون شطرنج هندوستان به خاطر کسب بیشترین تعداد موفقیت در مسابقات مختلف ملی و بین المللی به عنوان فدراسیون برتر سال معرفی شدند.

فدراسیون شطرنج نپال به خاطر حداکثر پیشرفت در سطوح بین المللی و فدراسیون شطرنج فلسطین به خاطر حداکثر پیشرفت در سطوح داخلی معرفی شدند.

مدال قدردانی میز به خوزه سیلورینهو رئیس فدراسیون شطرنج ماکائو در سالهای 1991-2014 و برگزار کننده دومین دوره بازیهای داخل سالن تعلق گرفت و مدال قدردانی به محمد عبید قباش از کشور امارات نایب رئیس پیشین فدراسیون جهانی شطرنج و همچنین مدال قدردانی به شیخ محمد بن خلیفه آل ثانی از قطر نایب رئیس پیشین فدراسیون جهانی شطرنج از آسیا و رئیس پیشین فدراسیون شطرنج قطرتعلق گرفت.

همچنین پلاک یادبود افتخار به رئیس پیشین فدراسیون جهانی شطرنج فلورنسیو کامپومانس و دبیر وی لیم کوک آن از سنگاپور و مدال بزرگداشت یک عمر خدمت به شطرنج به کاستو آبوندو از فیلیپین به خاطر سه دهه خدمت به شطرنج در پست های دبیری، مدیریت اجرایی، مسئول ریتینگ، مدیر کمیسیون مشاوران و نایب رئیس پیشین کنفدراسیون شطرنج آسیا اهدا شد.

مراسم اهدای جوایز 15 شهریور ماه در جریان نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی شطرنج و کنگره جهانی شطرنج برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز