خبرگزاری کار ایران

گرفتن ویزای ملی پوشان APB انرژی ما را گرفت؛

دانشمند فرد: با دست خالی می جنگیم/نهرودی بهترین گزینه برای هدایت دلاوری

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۸۲۸

دبیر فدراسیون بوکس گفت:طی روزهای گذشته بیشتر وقت خود را به اخذ ویزای ملی پوشان APB اختصاص دادیم و در تلاشیم تا با تمام توان کار را پیش ببریم.

علی دانشمند فرد در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:در هفته آینده سه بوکسور ما در مسابقات بوکس حرفه ای جهان APB در سه نقطه مختلف دنیا روی رینگ خواهند رفت.

وی افزود: واقعا انجام دادن کارهای اعزام و گرفتن ویزای این ملی پوشان تمام انرژی ما را گرفت اما باید برای رسیدن به موفقیت این سختی ها را تحمل کرد.

دبیر فدراسیون بوکس افزود:سجاد محمدپور که به بلغارستان اعزام شد و شنبه مبارزه خواهد کرد.درباره قاسمی پور هم شرایط خوب است و مشکلی نیست، اما گرفتن ویزای جاسم دلاوری که دوم مرداد ماه در مراکش مبارزه خواهد کرد برای ما کمی دردسر ساز شده است.

وی ادامه داد:تنها مشکل کوچکی که پیش آمده این است که ما مطلع شدیم سفارت مراکش (محل برگزاری مسابقات) در ایران تعطیل شده است. دلیل این اتفاق که خیلی هم عجیب است را نمی‌دانیم و حالا ناچاریم برای گرفتن ویزای دلاوری به یکی از کشورهایی که مراکش در آن‌جا سفارتخانه دارد برویم.

دانشمند فرد در پاسخ به این سئوال که کار دلاوری در نهایت درست می شود یا خیر، گفت:در حال حاضر داریم با دست خالی می جنگیم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی برای اعزام جاسم به مراکش کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در مورد انتخاب نهرودی به عنوان مربی دلاوری در مسابقات APB گفت: مسابقه دلاوری همزمان با قاسمی پور برگزار می شود و احدی نیز با امین به روسیه اعزام خواهد شد.از همین رو تصمیم گرفتیم تا نهرودی را برای هدایت دلاوری انتخاب کنیم زیرا او بهترین گزینه ممکن بود.

دبیر فدراسیون بوکس درباره اردوی تیم بزرگسالان در اوکراین گفت: با کادر فنی تیم ملی در ارتباط هستیم. خدا را شکر شرایط تمرینی خوبی برای ملی پوشان در اوکراین فراهم شده و قرار است تیم ملی بوکس کشورمان اوایل هفته آینده یک دیدار تدارکاتی را با تیم ملی اوکراین برگزار کند.

وی در پایان بیان داشت:حرکت بوکس ایران رو به جلو است.شما ببینید که فروتن گل آرا به مسابقات wsb دعوت می شود و ما 4 بوکسور در APB داریم. بوکس ایران ثابت کرده که در حال پیشرفت است و امیدواریم که در این مسیر مورد توجه خاص مسئولان ورزش کشور قرار بگیریم تا برای رسیدن به اهداف مان به مشکل بر نخوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز