خبرگزاری کار ایران

دوست دارم به تیم ملی کمک کنم؛

مظاهری: کسب سهمیه در APB راحت‌تر از جهانی است/نمی‌خواهم ریسک کنم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۶۸۶

علی مظاهری بوکسور کرمانشاهی و شایسته کشورمان این روزها به دور از حاشیه در حال آماده سازی برای حضور احتمالی در اردوهای تیم ملی است.

کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس که چند ماهی است به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بوده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان این که تمرینات انفرادی را شروع کرده است، گفت: با توجه به مصدومیتی که از ناحیه کمر دارم نمی خواهم ریسک کنم و سعی دارم آرام آرام به روزهای اوج بازگردم.

وی ادامه داد: هنوز کمی از ناحیه کمر احساس درد می کنم اما چند روزی است تمرینات پایه را شروع کردم.

مظاهری درباره اینکه گویا نامش برای حضور در APB رد شده است، گفت: چند ماه پیش مدارکم را برای حضور در APB تحویل دادم اما فعلا که خبری نشده است.

مظاهری افزود: به جاسم دلاوری بابت حضورش در مسابقات APB تبریک می گویم اما من خیلی زودتر از او مدارکم را تحویل داده ام ولی تا حالا هیچ جوابی از سوی آیبا برایم ارسال نشده است.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی دوحه در پاسخ به این سئوال که آیا به اردوی تیم ملی دعوت شده است یا خیر گفت: بله دعوت شدم اما خودم نخواستم با توجه به مصدومیت در تمرینات حضور داشته باشم.

وی در مورد حضور بوکسورهای ایرانی در مسابقات APB عنوان کرد: همه می دانند که فدراسیون بوکس وضعیت مالی مناسبی ندارد. حضور بوکسورهای ایرانی در این مسابقات علاوه بر بحث فنی، در مسایل مالی هم کمک زیادی به ورزشکار می کند.

وی ادامه داد: یک موضوع بسیار مهم دیگر هم بحث کسب سهمیه المپیک است. یک بوکسور در مسا بقات APB خیلی راحت تر از رقابت های جهانی می‌تواند کسب سهمیه کند و این موضوع می تواند یک فرصت استثنایی قلمداد شود.

مظاهری در پایان بیان داشت: دوست دارم به تیم ملی بوکس کشورم کمک کنم و هرگاه که شرایط بدنی من ایده آل باشد و کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز