خبرگزاری کار ایران

لازم باشد در کار فنی هم ورود می کنم؛

رمضانی:می خواهیم لیگ را با برداستقلال شروع کنیم/پشتوانه مردمی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۵۰۶

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: سخت کار می کنیم تا برای شروع لیگ برتر آماده شویم چرا که می خواهیم لیگ را با برد استقلال شروع کنیم.

سعید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر تیم ما شرایط خوبی دارد و سخت کار می کنیم تا برای شروع لیگ برتر آماده شویم. کار سختی در پیش داریم اما دست به دست هم داده ایم تا تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

وی افزود: اولین سال حضورمان در لیگ برتر را می گذرانیم و تلاش می کنیم در اولین سال جایگاه مان در لیگ برتر را تثبیت کنیم و در سال های آینده پیشرفت کرده و رتبه های بالای جدول را به دست آوریم. رسول خطیبی با جدیت کارش را انجام می دهد و خوب هم کار می کند و انشالله تلاش های او مثمر ثمر باشد و در لیگ نتایج خوبی بگیریم.

وی در ادامه گفت: مشهد در حال حاضر 2 تیم در لیگ برتر دارد و الان همه باید دست به دست هم بدهند تا یک اتفاق قشنگ در استان بیفتد؛ مثل اصفهان که 2 تیم خوب و مدعی دارد. مسئولان استان خراسان کمک کنند تا مشهد 2 تیم خوب در لیگ برتر داشته باشد. در تیم ما بازیکنان بومی زیاد هستند و اگر در مشهد استعداد باشد از آنها استفاده می کنیم اما فوتبال حرفه ای است و هر بازیکنی که خوب باشد باید او را جذب کنیم.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار داشت: من معاونت ورزشی و مدیر تیم هستم و روی نیمکت هم می نشینم و آن چیزهایی که لازم باشد را با خطیبی مشورت می کنم و اگر لازم باشد در بحث فنی هم وارد می شوم. در مجموع با خطیبی همکاری متقابل دارم تا تیم نتیجه بگیرد.

رمضانی در پایان گفت: اولین بازی ما با استقلال است. هنوز وضعیت تیم ها مشخص نیست اما استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازی سختی داریم. ما در این بازی یک پشتوانه مردمی داریم و سعی می کنیم بهترین کیفیت را داشته باشیم و تلاش می کنیم بازی زیبا و جوانمردانه ای همراه با نتیجه داشته باشیم و لیگ را با برد شروع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز