خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش؛

بی‌تفاوتی هیات مدیره سرخآبی‌ها به نقل و انتقالات، خیانت به 20 میلیون هوادار است

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۴۵۸

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس بی‌تفاوتی هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس به نقل و انتقالات این دو باشگاه را خیانت به 20 میلیون هوادار عنوان کرد.

به گزارش ایلنا،حسین‌گروسی ضمن بیان این مطلب افزود: هیأت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید با تمام وجود تلاش کنند که نقل و انتقالات در خور و شأن این باشگاه‌ها باشد و این که نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند از لحاظ انسانی و اخلاقی کار درستی نیست.

گروسی اضافه کرد: اعضای هیأت مدیره سرخآبی‌ها باید احساس مسئولیت کنند و مدنظر داشته باشند اتفاقاتی که در شرایط کنونی رخ می‌دهد اثراتش سال‌های سال بر باشگاه خواهد ماند؛ ضمن آنکه به این نکته توجه کنند که اگر باشگاه‌ها واگذار شوند مسلما هر شخص و سازمانی به دنبال کار با هیأت مدیره کاربلد و مسئولیت‌پذیر است و اگر اکنون کارشان را به درستی انجام دهند،‌ خواهند توانست در سمت خود باقی بمانند.

نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس 15٬ تا 20 میلیون نفر هوادار دارند که همه اتفاقات باشگاه‌ها آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بنابراین، نباید این خیل عظیم هواداران از نظر روحی و مسائل اجتماعی آسیب ببینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد راهکارحل مشکل این باشگاه‌ها اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان و حتی سازمان خصوصی‌سازی باید کار کارشناسی درباره این باشگاه‌ها انجام دهند و از کارشناسان داخلی و خارجی دعوت کنند تا از تجارب آن‌ها دراین‌باره استفاده شود و یک نتیجه مناسب حاصل شود.

گروسی در گفت و گو با خانه ملت اضافه کرد: اگر قرار به برگزاری دوباره مزایده‌ است باید هرچه سریعتر انجام شود زیرا مزایده این باشگاه‌ها، واگذاری یک کالا نیست بلکه خیلی حساس است و باید دقت لازم روی آن صورت گیرد تا خدمتی شایسته به این خیل هوادارانی که عاشقانه تیم‌هایشان را حمایت می‌کنند٬ صورت گیرد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس درباره اداره سرخآبی‌ها با اسپانسر تا زمان واگذاری بیان داشت: در حال حاضر خیلی از مجموعه‌های بزرگ در دنیا اسپانسر دارند و بدون این‌که شخصی این مجموعه‌ها خریداری کرده باشد دارای حامی مالی هستند؛ شرکت‌ها بهتر است به جای هزینه‌های هنگفتی که صرف تبلیغات می‌کنند، آن را در ورزش خرج کنند؛ البته این موضوع  به یک مدیریت درست نیاز دارد تا اسپانسرها جذب شوند و وزارت ورزش و مجموعه‌های مرتبط هم باید همراهی و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز