خبرگزاری کار ایران

به کادر فنی تیم بانوان ایمان داریم؛

شاه‌محمدی: بهترین‌ها به تیم ملی کاراته بانوان رسیدند/ آسیایی جای آزمون و خطا نیست

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۶۵۱

نایب‌رییس امور بانوان فدراسیون‌کاراته گفت: درست است زمان زیادی از دست دادیم اما به کادر فنی تیم ملی بانوان ایمان داریم و می‌توانیم در آسیا نتایج قابل‌قبولی کسب کنیم.

عشرت شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره رقابت‌های انتخابی بانوان اظهار داشت: رقابت‌ها بسیار سنگین و نزدیک به هم برگزار شد و نفراتی که انتخاب شدند بهترین‌های وزن خود بودند.

وی افزود: در وزن منهای 68 کیلوگرم به دلیل آسیب‌دیدگی یکی از بچه‌ها مسابقه انتخابی برگزار نشد تا تکلیف این وزن به دور بعدی اردوی تیم ملی کشیده شود.

شاه‌محمدی ادامه داد: دور جدید اردوی تیم ملی بانوان به احتمال فراوان از یازدهم تیرماه برگزار می‌شود تا تکلیف یک وزن باقی مانده هم مشخص شود.

 نایب رییس امور بانوان فدراسیون کاراته درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان داشت: ما یک وقفه در برنامه‌های تیم بانوان داشتیم اما با داشتن یک کادر فنی مجرب و کاربلد امیدواریم از آزمون سخت قهرمانی آسیا سربلند بیرون بیاییم.تیم ما از بازیکنان خوبی برخوردار است و می‌تواند مثل همیشه در مسابقات آسیایی موفق باشد.

وی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی کاراته بانوان عنوان کرد: برگزاری اردوهای تدارکاتی برای این تیم الزامی است. ما باید عیار ملی‌پوشان را در اردوها و بازی‌های تدارکاتی با کیفیت بسنجیم زیرا رقابت‌های قهرمانی آسیا جای آزمون خطا نیست و بچه‌ها باید در دیدار های تدارکاتی تجربه کافی را کسب کنند.

شاه‌محمدی افزود: قطعا دیدارهای تدارکاتی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم اما زمان و مکان آن هنوز مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز