خبرگزاری کار ایران

بازیکنان غیرت و تعصب ملی را نشان دادند؛

مالکی: می‌خواستند بازی با آمریکا را سیاسی کنند/ملت منتظر تکرار پیروزی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۲۱۰

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تماشاگران نقش موثری در برد تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آمریکا داشتند.

فدا حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آمریکا بسیار خوب بود. در این دیدار هم بچه ها خوب بازی کردند و هم تماشاگران نقش موثری در این برد داشتند و آن غیرت و تعصب ملی که شایسته ملت مان هست را نشان دادند.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی با تمام وجود کار کردند و علاوه بر بازی خوبی که داشتند معادلات فکری آمریکایی ها توسط حضور پررنگ مردم به هم ریخت به طوری که سرمربی آنها هم اعتراف کرد تشویق بی امان هواداران ایرانی اجازه نداد شاگردانش تمرکز کنند و تحت تاثیر حضور پرشور تماشاگران ما قرار گرفته اند.

وی در ادامه گفت: با این برد واقعا احساس غرور کردم و قطعا تمام ملت ایران هم احساس غرور کردند. وقتی آمریکا را بردیم خیلی خوشحال بودم و با تمام وجود بازی را دنبال می‌کردم و از روحیه مصمم بچه ها خیلی خوشحال شدم. قبل از بازی هم با داورزنی صحبت می کردیم و از روحیه بالای بچه ها خبر داد.

مالکی ادامه داد: علی رغم اینکه قبل از بازی‌ برخی از بنگاه‌های خبری غربی قصد داشتند این بازی را سیاسی کنند و مطالبی از جمله ورود بانوان را مطرح می کردند که یک موضوع داخلی است و هدف شان این بود که روحیه بچه های ما را خراب و اراده مدیران ما را سست کنند اما همه چیز برعکس شد و بچه ها با روحیه ای بالا و مدیران و مسئولان با اراده‌ای قوی بازی را برگزار کردند و با اقتدار پیروز شدیم.

مالکی در پایان و در مورد بازی امشب تیم ملی والیبال مقابل آمریکا گفت: به نظرم با روحیه بالایی که داریم قطعا پیروز میدان می‌شویم. البته باید با فکر و تدبیر بازی کنیم و باغرور به میدان نرویم چون غرور همیشه کار دست‌مان داده است. ما باید با همان قدرت و صلابت بازی اول با آمریکا بازی کنیم و بچه های تیم ملی بدانند که ملت ایران منتظرند شادی 2 شب قبل را دوباره تکرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز