خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان در اردو؛

تغییر در زمان‌بندی تمرینات تیم‌ملی تکواندو

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۹۰۴

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از امروز(شنبه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد و طبق برنامه، ملی پوشان روزانه یک وعده را در دستور کار خود دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دور جدید تمرینات تیم‌ملی تکواندوی ایران پس از یک هفته استراحت، از امروز (شنبه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد و با اعلام بی‍ژن‌مقانلو سرمربی تیم‌ملی تکواندوی کشورمان، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی ‌زواره، سید محمد رفیعی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی، مرتضی شیری و سجاد مردانی، تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

آرمین هادی پور، سروش احمدی و امید عمیدی نیز پس از پایان مسابقات تیم ملی دانشجویان به جمع ملی پوشان کشورمان ملحق می‌شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، که با دعوت کمیته ملی المپیک برزیل، برای تدریس در سمینار آموزشی مربیان تکواندوی این کشور، عازم برزیل شده است، بامداد دوشنبه (یکم تیرماه) ساعت 3:30 به ایران بازمی‌گردد و از روز سه شنبه (دوم تیرماه) در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت.

تمرینات تا زمان بازگشت مقانلو زیر نظر مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی پیگیری می شود.

باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هوگوپوشان در یک نوبت عصر از ساعت 19:30 و تا پیش از اذان مغرب و زمان افطار، تمرینات خود را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز