خبرگزاری کار ایران

بازیکنان آمریکا حرفه ای و باهوش هستند؛

ترکاشوند: شانس پیروزی داریم اگر کم اشتباه باشیم/تماشاگران نقش مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۵۲۲

ملی پوش سابق والیبال کشورمان گفت: آمریکا قابلیت های زیادی دارد و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: بازی سخت و دشواری مقابل آمریکا داریم چرا که آمریکا یکی از بهترین تیم های دنیا است و قابلیت های زیادی دارد. آمریکا بازیکنان حرفه ای و بسیار باهوشی دارد که بعضی از آنها می توانند در چند پست بازی کنند و این مسئله دست مربی را باز می گذارد تا با سیستم های مختلف بازی کند و آنالیز ما را بهم بریزد.

وی افزود: بچه های ما باید خیلی کم اشتباه بازی کنند و سرویس های خوبی بزنند مثل بازی با روسیه هر چند که دریافت کننده های آمریکا بهتر از روسیه هستند اما باید خوب سرویس بزنیم تا حریف دچار مشکل شود. اگر کم اشتباه ظاهر شویم می توانیم نتیجه بگیریم ضمن اینکه ما میزبان هستیم و حمایت تماشاگران را داریم و این مسئله استرس و اضطراب به حریف وارد می کند. باید فشار زیادی از روی سکو و داخل زمین به آمریکا وارد کنیم تا اشتباهات آنها زیاد شود و در این راه نقش تماشاچی هم خیلی مهم است.

ترکاشوند در پایان گفت: در حال حاضر شرایط روحی بچه های ما خیلی خوب است و آنها خودشان را پیدا کردند و فشار از روی آنها برداشته شده چرا که این 2 بازی مقابل روسیه فشار و استرس ما را تخلیه کرد. وقتی در آمریکا از این تیم گیم گرفته ایم و پایاپای جلو رفتیم؛ در تهران بهتر می توانیم کار کنیم ضمن اینکه نسبت به چند هفته قبل بهتر هستیم و در این 2 بازی شانس برد داریم. حریف ما قوی است اما بچه ها باید آرامش داشته باشند و خوب بازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز