خبرگزاری کار ایران

با انتشار متنی صورت گرفت؛

تمجید سایت کنفدراسیون جهانی ورزش‌کارگری از عملکرد سهیلا نادری

کنفدراسیون‌جهانی ورزش‌کارگری با ارائه گزارشی روی سایت خود از عملکرد سهیلا نادری، دارنده 2 طلای مسابقات جهانی در رشته دوومیدانی تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، در متنی که در سایت کنفدراسیون جهانی ورزش‌کارگری در راستای تمجید از عملکرد خانم سهیلا نادری درج شده؛ آمده است: اولین حضور آن‌ها(کاروان ورزش‌کارگری‌ایران) در بازی‌های جهانی بود ولی دل جامعه ورزش آماتوری را بدست آورده بودند. ورزشکاران ایرانی نه تنها روح صلح ورزش‌های لینیانوی ایتالیا را به اشتراک گذاشته بودند، بلکه بسیار عالی در مسابقات 2015 ظاهر شدند.

در میان حضور عام در استادیوم دو و میدانی «تقیل» در ایتالیا و پیروزی در رشته دوومیدانی و همچنین به سان رشته کشتی و برخی دیگر از رشته‌ها، آنچه چشم‌ها را به خود خیره کرد حضور سهیلا نادری در دو 800 و 1500 متر زنان و کسب عنوان قهرمانی در هر دوی این مواد و همچنین ثبت رکورد خوب توسط وی بود.

سایت کنفدراسیون جهانی در ادامه از قول نادری بیان می‌دارد: «این اولین حضور من در مسابقات‌جهانی بود. خیلی خوشحالم ثابت کردیم ما هم می‌توانیم».

وی در حالی‌که پرچم ایران را در دست داشت با لبخند افزود: « 2 بار قهرمان‌ شدن در مسابقات جهانی برای من شبیه رویایی شیرین بود».

 

کد خبر : ۲۸۴۳۲۰