خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

عنوان قهرمانی تیمی جهان به جودوی کارگران ایران رسید

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۵۶۳

جودوکاران ایران در بخش تیمی هم موفق شدند عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ورزش های کارگری را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ششمین روز از مسابقات جهانی ورزش های کارگری در حالی از 17 خردادماه در لینیانوی ایتالیا آغاز شد که کاروان ورزشی ایران در 7 رشته در این رقابت ها حضور یافته و موفق شده مدال های رنگارنگی را در رشته های 7 گانه کسب کند.

تیم جودوی کارگران ایران که روز گذشته با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک برنز موفق شده بود مدال های جودو را درو کند روز دوم هم خوش درخشید و عنوان قهرمانی بخش تیمی را هم به خود اختصاص داد تا سعید قمی و شاگردانش جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

جودوکاران ایران که از ساعت 9 صبح رقابت های خود را آغاز کرده بودند ابتدا قاطعانه ایرلند جنوبی را از پیش رو برداشتند تا زنگ خطر را بر رقبای خود به صدا در آوردند.

دومین دیدار جودوکاران ایران با تیم فنلاند بود که شاگردان قمی خوش درخشیدند و این تیم را هم قربانی جاه طلبی خود کردند تا به دیدار سوم برسند.

سومین دیدار جودوکاران ایران مقابل بلژیکی بود که روز گذشته سخت کوش نشان داده بودند ولی تیم اعزامی ایران عزم خود را برای رسیدن به دیدار فینال این رقابت ها جزم کرده بود چراکه بلژیکی ها هم حریف تیم ایران نشدند تا شاگردان قمی مقتدارانه راهی دیدار فینال این رقابت ها شوند.

در دیدار فینال هم تیم ایران مقابل تیم گردن کلفت اتریش قرار گرفت که در نهایت برتری از آن کارگران جودوی ایران بود تا این تیم عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در جدول امتیازی این رقابت ها تیم جودوی ایران با 110 امتیاز قهرمان شد، اتریش به 95 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم فنلاند هم با 60 امتیاز جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز