خبرگزاری کار ایران

کانون مربیان فوتبال ایران انتخاب کرد؛

یحیی و منصوریان مربیان سال فوتبال ایران/جایزه ویژه برای فرکی و شمسایی

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۹۸

یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان که فصل موفقی را در تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران سپری کردند، به عنوان برترین مربیان فوتبال ایران انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، کانون مربیان فوتبال ایران روز جمعه طی مراسمی در اراک، بهترین مربیان فوتبال کشور در بخش های مختلف را انتخاب کرد.

بر این اساس، یحیی گل محمدی که ذوب آهن اصفهان را با ارائه نمایشی تحسین برانگیز به قهرمانی جام حذفی رساند و در لیگ برتر بر سکوی چهارم ایستاد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم کسب کرد، به عنوان مربی سال ایران انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران نیز که با این تیم مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد و آن را به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا رساند، به عنوان برترین مربی لیگ برتر معرفی شد.

حسین فرکی که همراه با سپاهان به عنوان نخست لیگ برتر رسید، نیز جایزه مربی ویژه را گرفت.

وحید شمسایی هم که همراه تیم تاسیسات دریایی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال شده بود، به عنوان برترین مربی فوتسال از نگاه کانون مربیان ایران انتخاب شد.

کوروش موسوی سرمربی فولاد نوین اهواز که تیمش را با اقتدار به لیگ برتر آورد، بهترین مربی لیگ یک شد.

همچنین سعید سپهوند سرمربی خیبر خرم آباد مربی برتر لیگ دسته دوم و جواد مقدسی سرمربی مقاومت تهران مربی برتر لیگ دسته سوم انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز