خبرگزاری کار ایران

انگیزه پیروزی داریم

معنوی نژاد: لهستان همیشه قدرتمند است/ جوانی‌ام را فراموش می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۵۲۳

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران معتقد است عناصر این تیم برای کسب نتیجه همه تلاش‌شان را به کار می بندند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جواد معنوی نژاد درباره سومین مسابقه تیم ملی والیبال در لیگ جهانی گفت: چند بازیکن با تجربه از تیم لهستان جدا شدند اما لهستان همیشه قدرتمند است. مسابقه بسیار سختی برابر این تیم داریم اما برای پیروزی به میدان می رویم.

وی ادامه داد: بازیکنان چهارشنبه به رغم خستگی سفر طولانی از آمریکا تمرین شادابی داشتند. آنها انگیزه زیادی برای به دست آوردن امتیاز در لهستان دارند، هر چند که برابر قهرمان جهان و در بازی غیر خانگی باید به میدان بروند.

معنوی‌نژاد با اشاره به دو شکست ایران مقابل آمریکا تصریح کرد: من که جوان هستم تجربه زیادی ندارم، اما بازیکنان با تجربه کمک می کنند تا این موضوع را فراموش کنیم و با ریکاوری مناسب به مسابقه با لهستان فکر کنیم.

وی در ادامه به افزایش انتظار مردم از والیبال ایران در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: با 2 شکست یا 2 پیروزی تکلیف تیم ها در لیگ جهانی مشخص نمی شود. بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب خواهند کرد تا مردم نیز خوشحال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز