خبرگزاری کار ایران

حرف‌های «آقای شانس»پس از قهرمانی

هاشمی: نمی‌توانند با خدا طرف شوند! / انگ آقایان به خودشان برگشت!

سرمربی تیم بسکتبال مهرام پس از قهرمانی این تیم در لیگ حرفه‌ای، مدعی شد کسانی که در لیگ ملی به مهرام انگ زدند، پاسخ خود را گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی هاشمی در پایان دیدار روز گذشته تیم‌های بسکتبال دانشگاه‌آزاد و مهرام که با پیروزی و قهرمانی مهرام به پایان رسید، اظهار کرد:‌ یک فصل همه چیز را در خودم ریختم و حرفی نزدم. وقتی قهرمان لیگ‌ملی شدیم به ما انگ زدند اما این انگ در لیگ حرفه‌ای به خود ‌آقایان بازگشت.

هاشمی با اشاره به مصاحبه‌ای که دو فصل پیش به نقل از وی در یکی از رسانه‌ها منتشر و بلافاصله از سوی سرمربی مهرام تکذیب شد، تصریح کرد: هرگز به باشگاه محترم پتروشیمی بندرامام توهین نکردم. خوشحالم مسئولان آن سایت محترم که از خوبان نظام‌اند به این موضوع رسیدگی کردند.

سرمربی مهرام ادامه داد: برخی تمام مدت علیه داور مصاحبه کردند. من نمی‌دانم چکار باید بکنم. اگر قرار است قهرمان نشویم، خب نشویم اما دست‌کم احترام یکدیگر را نگه داریم!

پرافتخارترین مربی بسکتبال ایران با بیان جمله کلیشه‌ای خود(من روز تولد پیامبر و جمعه به دنیا آمده‌ام،‌ نامم مصطفی است، سید‌ هم هستم.) خطاب به منتقدانش گفت: با خدا که نمی‌توانید طرف شوید. بس کنید!

وی درباره قهرمانی مهرام در لیگ‌های حرفه‌ای و ملی بسکتبال توضیح داد: خیلی از قهرمانی‌ خوشحال نیستم. من توی شانسم! برای تلاش بچه‌ها خوشحالم.

در این لحظه یکی از خبرنگاران پرسشی مبنی بر نقش داوری در جبران 17 امتیاز عقب‌ماندگی دانشگاه‌آزاد مطرح کرد و هاشمی پاسخ داد: من هرگز درباره داوری صحبت نکرده‌ام. چه روزی که برده‌ام، چه روزی که باخته‌ام. داوران حریم دارند. شاید کنار زمین خطای فنی من هم گرفته‌ شود اما عهده کرده‌ام درباره داوری حرف نزنم.

سرمربی مهرام درباره خودداری از گفت‌وگو با رسانه‌ها در روزهای گذشته توضیح داد: دو بازی را در حکیمیه باختیم و من با مشورت دوستان مصاحبه نکردم. رسم مروت نبود روزی که برنده شدم با رسانه‌ها حرف بزنم. برای همین تا امروز تحمل کردم. در هر صورت امیدوارم همه جامعه بسکتبال به هم احترام بگذارند.

هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، مبنی بر عصبانیت مهراد ‌آتشی در 15 ثانیه پایانی وقت‌اضافه(اوور‌ تایم) که چیزی نمانده بود به درگیری این بازیکن با کادرفنی مهرام بیانجامد، گفت: زیاد وارد این مسائل نشوید! این‌ها بخشی از بازی بسکتبال به حساب می‌آیند. ببینید آیا این بازی به بسکتبال ملی ما کمک کرده یا نه؟ شما به این موضوع شخصی نگاه نکنید. این روزها می‌گذرد. با یک برد دنیا را به انسان نمی‌دهند و با شکست اعدام‌تان نمی‌کنند. من اگر بازنده هم بودم همین حرف‌ها را می‌زدم چون عهده کرده‌ بودم در پایان لیگ‌حرفه‌ی بسکتبال با خبرنگاران صحبت کنم.

کد خبر : ۲۸۱۲۶۱