خبرگزاری کار ایران

سعودی‌ها متخصص جنگ‌روانی‌اند

مالکی: بازیکنان‌پرسپولیس با نیت برد وارد زمین شوند/برانکو آرامش را به تیم برگرداند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۱۴

رئیس سابق هیات‌مدیره باشگاه‌پرسپولیس گفت: برانکو مقابل الهلال عربستان اجازه ندهد حواشی به داخل زمین کشیده شود.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: طبیعی است بازی پرسپولیس و الهلال از هر جهت مهم است. حواشی بازی رفت و مسائلی که در ریاض اتفاق افتاده باعث شده تا حساسیت بازی بیشتر شود. عرب‌ها با توجه به برخی شرایطی که وجود دارد یکسری حواشی برای پرسپولیس به وجود آوردند که برانکو با درایت و مدیریت خود نباید اجازه دهد این مسائل به زمین کشیده شود.

وی افزود: کادرفنی و مدیریت پرسپولیس باید خیلی مراقب باشند تا مسائل حاشیه‌ای به زمین کشیده نشود چون اگر این کار انجام شود ابتکار عمل از پرسپولیس گرفته می‌شود. سعودی‌ها تخصص کامل در ایجاد حواشی و جنگ‌روانی دارند و حتی ممکن است مسائل سیاسی را وارد زمین کنند تا پرسپولیس لطمه بخورد به همین دلیل پرسپولیسی‌ها باید کاملاً مراقب باشند.

وی در مورد شانس صعود پرسپولیس از این مرحله اظهار داشت: اگر پرسپولیس همان بازی که در تهران انجام داد را در ریاض هم انجام دهد، دور از دسترس نیست که در عربستان هم ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. بچه‌ها باید با نیت برد وارد زمین شوند تا موفق شوند چون اگر با نیت مساوی به زمین بروند می‌بازند.

رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس در مورد کار برانکو گفت: هنوز چیزی از خودش نشان نداده هر چند برانکو دربی را برده اما انتظار از او بیشتر است. کار خوبی که برانکو کرده این بوده که آرامش را به پرسپولیس برگرداند. اگر آرامش به پرسپولیس حکمفرما شود مطمئناً تیم بهتر کار خواهد کرد.

مالکی در پایان گفت: صعود پرسپولیس از این مرحله خیلی مهم است هم برای پرسپولیس و هم برای کشورمان این صعود خیلی مهم است. ضمن اینکه برای مردم ما هم اهمیت دارد چون یک بازی حیثیتی است و بچه‌ها باید تلاش کنند تا موفق شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز