خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس مطرح کرد؛

واگذاری سرخابی‌ها به خودروسازان به زیان فوتبال و صنعت است

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۴۸۹

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروسازی به نفع مردم ٬ فوتبال و صنعت نیست،این اقدام را موجب رکود صنعت خودروسازی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، محمد سلیمانی با بیان این‌که در واگذاری باشگاه‌های ورزشی نباید از اصول عبور کرد، گفت: خودروسازی یکی از صنعت‌های بزرگ کشور است و سرمایه‌گذاری برای این بخش در طول سال‌های بعد از انقلاب، از پول بیت‌المال بوده است .

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروسازی باعث می‌شود کار اصلی این شرکت‌ها که صنعت است، تحت‌الشعاع قرار گیرد و این موضوع در کمسیون صنایع مورد مخالفت اعضا قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با این کار عملا وزیر صنعت وارد حاشیه فوتبال می‌شود؛ درحالی که ورزش باید در حاکمیت وزیر ورزش باشد و نباید صنعت و معدن تحت‌تأثیر این حواشی قرار بگیرند.

سلیمانی افزود: هنوز به درستی مشخص نیست خودروسازی جزو بخش خصوصی است یا دولتی؛ باید این باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود چرا که واگذاری این دو باشگاه به شرکت‌های خودروسازی، به نفع مردم ٬فوتبال و صنعت نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: اگر مشخص شود که وزیر در این واگذاری مؤثر بوده کار او سخت می‌شود؛ زیرا رکود در حوزه خودروسازی اتفاق می‌افتد که حتما استیضاح وزیر را به دنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز