خبرگزاری کار ایران

بازی مهرام و پتروشیمی دیدار ثانیه‌هاست

آفاق: مهرام تیم بود و برد/ 32 دقیقه بازی را در اختیار داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۶۷۳

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام دلیل برتری مهرام را تیم بودن شاگردان هاشمی می‌داند.

حامد آفاق درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: دیدار سوم پتروشیمی برابر مهرام رقابت بسیار خوبی بود. مهرامی‌ها دیروز بسیار قدرتمند ظاهر شدند. ما حدود 32 دقیقه عالی بودیم و جریان بازی را در دست داشتیم اما در کوارتر چهارم تمرکزمان به هم خورد. مهرام هم تیم بزرگی است و مربی برجسته‌ای دارد. آن‌ها توانستند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و جریان بازی را عوض کنند و بازی را ببرند.

آفاق در پاسخ به این پرسش که تاکوان دین چه نقشی در برتری مهرام داشت؟ توضیح داد: به نظرم دین بازیکن بزرگی است و در این دیدار هم بازی خوبی به نمایش گذاشت اما دربار شکست پتروشیمی باید بگویم، مهرام تیم‌تر از ما بود و برد. آن‌ها تیمی‌تر از ما دفاع‌ و حمله کردند.

وی ادامه داد: آن‌ها خواستند بازی را ببرند و برنده هم شدند. زمانی که تیمی برای پیروزی مصمم شود، بازی مقابل آن تیم سخت می‌شود. به هرحال مهرام تیم بود و برد.

بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام درباره دیدار بعدی این تیم برابر مهرام اظهار کرد:‌ همه تلاش‌مان را به کار می‌بندیم  تا در ماهشهر نتیجه بگیریم. من همیشه گفتم بسکتبال 40 دقیقه است و برد و باخت بخش جدانشدنی هر ورزشی به حساب می‌آید. تقابل پتروشیمی و مهرام هم بازی ثانیه‌هاست و فکر می‌کنم تا ثانیه‌های پایانی بازی بعدی ما، چیزی مشخص نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز