خبرگزاری کار ایران

گرگان تماشاگران پرشوری دارد

داودی: تیمی که 20 امتیاز عقب باشد ضربانش بالا می‌رود/ تر و خشک را با هم نسوزانید

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۰۴۷

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد ضربان بالی قلب را دلیل ا صلی درگیری بازیکنان در بسکتبال می‌داند.

آرن داودی در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه‌آزاد و پالایش نفت آ‌بادان به خبرنگار ایلنا گفت: ما بازی سختی به ویژه در کوارتر چهارم داشتیم اما در ثانیه‌های پایانی تمرکزمان را بازیافتیم و موفق شدیم از این بازی دشوار برنده بیرون بیاییم.

وی درباره حاشیه‌های بسکتبال ایران توضیح داد: همه ورزش‌ها حاشیه دارند و بسکتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. برای نمونه اتفاقاتی در گرگان افتاد که در بقیه شهرها هم نمونه آن را شاهدیم. من دو سال در زنجان بازی می‌کردم و زمانی که تیم‌مان شکست می‌خورد همه صندلی‌ها وسط زمین پرت می‌شدند. همه جا این مشکلات هست اما خوشبختانه فرهنگ‌سازی که به تازگی انجام شده، جو سالن‌های بسکتبال را سالم‌تر کرده است.

داودی درباره درگیری بین دونیمه بازیکنان دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان اظهار کرد: در کدام ورزش  زمانی که ضربان قلب ورزشکار بالا می‌رود، کنترلش را از دست نمی‌دهد؟ تیمی با 20 اختلاف در نیمه نخست عقب افتاده و طبیعی است ضربان قلب بازیکنانش بالا برود اما وقتی آن‌ها بعد از بازی به اتفاقاتی که افتاد فکر کنند، ناراحت می‌شوند.

گارد راس دانشگاه با تاکید براینکه نباید تر و خشک با هم بسوزد، ادامه داد: نباید یک تماشاگرنمای گرگانی را به همه هواداران پرشور این تیم که برای حمایت از شهرداری به سالن می‌آیند، تعمیم دهیم. ممکن است آ‌ن فرد اصلاً گرگانی نباشد.

وی درباره دیدار بعدی دانشگاه آزاد در پلی‌آف گفت: رقیب ما در پلی‌آف، چهارشنبه و پس از دیدار شهرداری گرگان و هفت‌الماس قزوین مشخص می‌شود اما چه تیم گرگان به نیمه نهایی بیاید و چه قرار با شد دوباره برابر پالایش نفت به میدان برویم، با تمام وجود برابر آن‌ها قرار می‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز