خبرگزاری کار ایران

باید با اختلاف ۴ گل می بردیم

قلعه‌نویی: روزی مشخص می‌شود چه کسانی استقلال رابه این روز انداختند/ خدا را شکر ضربه شکوری گل نشد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۳۸۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است تیم‌اش باید گل‌های بیشتری صبا را شکست می‌داد. وی همچنین می گوید روزی مشخص می‌شود چه کسانی نمی‌خواستند استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صبای قمٰ ضمن تبریک ولاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: از دوستان بابت حضور نداشتن در جلسه مطبوعاتی عذرخواهی می‌کنم. وقتی به قم می‌آیم دوست دارم به زیارت بروم.  بازی بسیار خوبی بود و و بینندگان از بازی لذت بردند. باید با اختلاف ۴ گل می‌بردیم.

وی افزود: خدارا شکر که بازی مساوی نشد. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که از ما حمایت کردند و خوشحالم 3 امتیاز بازی را به دست آوردیم.

 سرمربی استقلال در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که استقلال موقعیت زیادی در این بازی نداشت، توضیح داد:‌ حرف شما را قبول ندارم. وقتی بازی 2 بر صفر بود 3 موقعیت داشتیم. قبلا برزای و رمضانی را بازی دادیم؛ امروز هم کریمی‌ را . خوشحالم یک بازیکن جوان معرفی کردیم. بازیکن جوان را باید در موقعیت خوب به زمین فرستاد شرایط چند وقت اخیر ما خیلی بد بود و اگر بازیکن جوان را به میدان می‌فرستادیم خدایی نکرده می سوخت.  صبای قم به غیر از گلی که زد و یک ضربه کاشته موقعیت‌ دیگری نداشت. دروازه‌بان صبا بهترین روز خود را پشت سر گذاشت و 3-4 موقعیت را از ما گرفت. باز خدا را شکر ضربه شکوری گل نشد اگرنه انتقادات شروع می‌شد.

وی درباره گرفتن سهمیه از سوی استقلال اظهار کرد: بعد از این بازی باید ریکاوری کنیم. 2 بازی بعدی برای ما خیلی مهم است. به بازیکنان گفتم در مسابقات پایانی باید با تمام وجود بازی کنیم و سهمیه بگیریم. این برد خوب بود و می‌توانیم در 2 بازی بعدی با استرس کمتری بازی کنیم. 

قلعه‌نویی ادامه داد: در 2 سال اخیر به خصوص امسال شرایط استفاده از تمام بازیکنان را نداشتیم یک روز با گذشت تاریخ همه چیز مشخص می‌شود. این صحبتم را بنویسید روزی مشخص می‌شود چه دست‌هایی در کار بود که استقلال به این روز بیفتد و چه کسانی چه ترفندی به کار بردند که استقلال و پرسپولیس به این روز بیفتند. در شرایطی که می‌ توانستیم قهرمان آسیا شویم، این مشکلات به وجود آمد. هر چند سوم آسیا شدیم. 

وی درباره شعار برخی هوداران علیه خودش اظهار کرد: بنر می‌آورند و علیه من شعار می‌دهند. هفته قبل گفتم بازیکنان استقلال اصل غیرت هستند. ۸ ماه است حقوق نگرفته‌اند و فقط یک دریافتی کم داشتند. روزی که به صدر رفتیم درخواست پاداش کردیم که ندادند و از دوستم ۴۰ سکه گرفتم. این شعارها و بنرهایی که می‌آورند خودجوش است و ما می‌گوییم خودجوش است. 

سرمربی استقلال درباره طرح واگذاری این تیم و نظر فتح‌الله‌زاده مبنی بر اجاره دادن باشگاه استقلال گفت: برای استقلال که مشتری نیامد. این حرف را گوش ندادم اما هر کسی نظری دارد. آن برنامه که برای فولاد خوزستان و سپاهان مطرح شد تجربه‌ای می‌شود برای استقلال. طرح دکتر اسلامیان خوب بود و برای سپاهان و ذوب آهن جواب داد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز