خبرگزاری کار ایران

سال مهم و سرنوشت‌سازی پیش‌رو داریم؛

طباطبایی: با دوومیدانی بیگانه نیستم/ماموریتم برگزاری سریع انتخابات فدراسیون است

سرپرست فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه به عنوان یک مدیر ورزشی با دوومیدانی بیگانه نیستم، تصریح کرد: ماموریتم فراهم کردن سریع مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون است تا سکان دوومیدانی به فرد شایسته‌ای سپرده شود.

حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بنده کارمند وزارت ورزش هستم و هرجا که تکلیف کنند انجام وظیفه می‌کنم و پس از ماموریت دو ماهه ای که در فدراسیون وزنه‌برداری داشتم، خوشحالم که مسئولیت یک فدراسیون المپیکی دیگر را به من واگذار کردند و امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد مسئولان وزارت ورزش بدهم.

وی ادامه داد: پیش از این به عنوان مدیرکل مجموعه ورزشی کشوری و شیرودی که پایگاه اصلی ورزش دوومیدانی است از نزدیک کار دوومیدانی‌کاران را زیر نظر داشتم و با زوایای کار این رشته آشنایی کامل ارم ضمن اینکه به عنوان سرپرست ماموریتم انجام امور جاری فدراسیون و فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی است.

طباطبایی با بیان اینکه دوومیدانی سال حساس و سرنوشت‌سازی را پیش‌رو دارد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک امیدوارم مجمع فدراسیون به زودی تشکیل شود تا رئیس فدراسیون دوومیدانی از بین خانواده بزرگ این رشته برگزیده شود و این رشته با برنامه و سازکار مدیریتی تثبیت شده برنامه‌های خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک به پیش ببرد.

وی در مورد تاخیر در معرفی سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به اهمیتی که رشته دوومیدانی دارد، وزارت ورزش با حساسیت و دقت نظر خاصی تلاش کرد تا در این زمینه تصمیم‌گیری کند و شاید تاخیر به وجود آمده به همین دلیل بود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره احتمال تغییرات در بخش‌های اجرایی فدراسیون اظهار داشت: هر کسی که بتواند به دوومیدانی کشور خدمت کند از او استفاده خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا مجموعه فعلی را حفظ کنیم چرا که اساساً اعتقادی به تغییرات ناگهانی و شتابزده ندارم و معتقدم مجموعه فدراسیون از افراد زحمتکش و کارآمدی تشکیل شده که می‌توانند در مدت سرپرستی کارهای فدراسیون را به خوبی به پیش ببرند.

کد خبر : ۲۷۳۷۶۷