خبرگزاری کار ایران

کمیته برگزاری اعلام کرد

جزئیاتی از مسیر حمل مشعل پارالمپیک ریو/ عبور 6 مشعل از 6 شهر تا ماراکانا

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۵۴

کمیته برگزاری پارالمپیک 2016 ریو، نخستین جزئیات حمل مشعل بازی‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مسیر حمل مشعل پارالمپیک 2016، طی 7 روز از 5 شهر در برزیل و نیز شهر استوک مندویل انگلستان، زادگاه بازی‌های پارالمپیک، توسط 500 نفر پیموده خواهد شد که از عموم مردم نیز برای شرکت در مراسم حمل مشعل دعوت به عمل خواهد آمد.

اندرو پارسونسز، رئیس کمیته ملی پارالمپیک برزیل و نیز نایب رئیس IPC درباره این مراسم گفت: قصد داریم مردم برزیل را از سراسر کشور برای شرکت در این مراسم دعوت کنیم تا از این طریق شور و اشتیاق بازی‌ها را به آنها انتقال دهیم.

5 شهر مختلف از کشور برزیل برای طی مسیر حمل مشعل انتخاب شده‌اند که هر شهر دارای مسیری خاص است، ضمن اینکه مشعلی دیگر در استوک مندویل انگلستان، زادگاه بازی‌های پارالمپیک، روشن خواهد شد و در نهایت تمام این 6 مشعل به ریو، محل برگزاری مسابقات، ارسال می‌شوند، حمل مشعل در ریو 2 روز( 6 و 7 سپتامبر 2016) به طول می‌انجامد و در پایان با ترکیب و یکی شدن مشعل‌ها، مشعل اصلی بازی‌ها در روز افتتاحیه، در استادیوم ماراکانا روشن می‌شود.

بانک برزیلی"برادسکو" و نیز شرکت چند ملیتی خودروسازی"نیسان" به عنوان اسپانسرهای رسمی مراسم حمل مشعل بازی‌های پارالمپیک 2016 معرفی شده‌اند و نمایندگان این شرکت‌ها به همراهی مسئولین کمیته برگزاری مسابقات، افراد حمل‌کننده مشعل را انتخاب خواهند کرد.

بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل از  7 تا 18 سپتامبر 2016 با حضور 4350 ورزشکار در 23 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز