خبرگزاری کار ایران

کفاشیان همچنان زیر فشار است

تغییر موضع وزارت‌ورزش درباره پرداخت مالیات کی‌‌روش/ ادامه سرگردانی‌ مالیاتی مرد پرتغالی

موضوع پرداخت مالیات کی‌روش همچنان لاینحل باقی مانده و این در حالی است که به نظر می‌رسد موضع وزارت‌ورزش نیز در این‌باره تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، 26 فروردین‌ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت‌ورزش با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته بود: «ممنون هستیم از همکاری سازمان‌مالیاتی برای کمک به فوتبال‌ملی. مالیات کی‌روش با فوتبال‌ایران حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود که طبق قرارداد فدراسیون با وی، کشور باید تقبل کند. پرداختیم و رفت ... به امید روزهای بهتر برای فوتبال».

حالا با گذشت یک‌ماه از اظهارنظر ناظمی، وی امروز در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره پرداخت مالیات کی‌روش گفت: پرداخت مالیات کی‌روش بر عهده خود اوست، هر چند در قراردادش با فدراسیون قید شده مالیات باید توسط فدراسیون پرداخت شود اما سازمان امور مالیاتی کی‌روش را می‌شناسد.

البته ناظمی در توضیحی تاکید کرده در مذاکره با مدیرکل امور مالیاتی استان‌تهران این مقام مسئول گفته پرداخت مالیات کی‌روش جدی گرفته نشده و قرار شده نوری، کفاشیان، مناف‌هاشمی و حسنی‌خو هفته آینده نشستی را درباره مالیات کی‌روش برگزار کنند تا این مسائل برطرف شود.

حال سوال اینجاست که موضع وزارت‌خانه درباره پرداخت مالیات کی‌روش تغییر کرده یا اینکه ناظمی فروردین‌ماه دچار اشتباه شده که به یک‌باره با انتشار متنی اعلام کرده «پرداختیم و رفت».

با این حال این مربی پرتغالی همچنان درباره پرداخت مالیات‌اش دچار سرگردانی است و مشخص نیست سرانجام خودش باید دست به جیب شود و مشکل را رفع کند یا فدراسیون در اوج مشکلات مالی که دارد باید یک میلیارد و 300 میلیون تومان هم برای مالیات آقای پرتغالی کنار بگذارد، اتفاقی که فشار زیادی را به فدراسیون کفاشیان وارد خواهد کرد.

کد خبر : ۲۷۳۶۳۲