خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیری فدراسیون خبر داد:

تیم ملی بسکتبال جوانان 11 خرداد به صربستان می‌رود/ مجارستان، رومانی و یونان حریفان تدارکاتی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۰۸

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران آخرین اردوی ‌آماده‌سازی‌اش را برای حضور در جام‌جهانی یونان از 11 خرداد در صربستان آغاز می‌کند.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال ایران با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت:‌ در جلساتی که با کادر فنی تیم ملی بسکتبال داشتیم، قرار شد این تیم 11 خردادماه برای برگزاری اردوی آماده‌سازی به صربستان اعزام شود.

مسعود عماری اضافه کرد: مدت این اردو 10 روز است و ملی‌پوشان جوان بسکتبال ایران 21 خرداد برای شرکت در تورنومنت مجارسارستان به ورشو می‌رود. تیم ایران در این تورنومنت که ویژه جام جهانی جوانان است، به مصاف تیم‌های مجارستان، رومانی و کرواسی می‌رود. تیم جوانان کشورمان با پایان این رقابت‌ها، از مجارستان به یونان می‌رود تا در جام جهانی جوانان شرکت کند.

وی در پاسخ  به پرسشی مبنی بری حضور یوسف محمدوند،‌ کاپیتان تیم ملی جوانان در اردوی این تیم، اظهار کرد: یوسف‌وند با آمادگی جسمی کامل به جمع اردونشینان اضافه شده است. فکر می‌کنم کادر فنی برای هماهنگی او با دیگر بازیکنان تمرینات اختصاصی در نظر گرفته اند. از نظر روحی هم به نظر می‌رسد کاپیتان ایران ریکاوری شده و با انگیزه بالا برای آغاز دیدارهای تدارکاتی و رسمی تیم جوانان کشورمان ثانیه‌شماری می‌کند.

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران، تمرینات آماده‌سازی‌اش را در دو نوبت صبح و عصر در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی دنبال می‌کند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز