خبرگزاری کار ایران

معرفی سرمربی تیم‌ملی تا هفته‌آینده؛

عماری: سرمربی تیم ملی بسکتبال از آمریکا یا ایتالیا می‌آید/ مربیان صرب و یونانی گزینه‌های بعدی

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۷۶

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال اعلام کرد با جمع‌بندی و بررسی‌های کمیته فنی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از آمریکا یا ایتالیا به ایران می‌آید.

مسعود عماری پس از جلسه امروز کمیته فنی فدراسیون بسکتبال که دقایقی پیش به پایان رسید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: نشست بررسی گزینه‌های مربیگری تیم ملی بسکتبال حدود 2 ساعت طول کشید و اعضا به بررسی کارنامه مربیان پیشنهادی فدراسیون پرداختند.

وی در پاسخ به این پرسش که در جلسه امروز نام چه مربیانی مطرح شد و آیا مربی آینده تیم ملی قطعاً خارجی‌ است؟ توضیح داد: کمیته فنی به این نتیجه رسید که تیم ایران به یک مربی در سطح نخست بسکتبال جهان نیاز دارد و بنابراین تردیدی نیست که مربی تیم ملی بسکتبال از چهره‌های سرشناس این ورزش در جهان است. در نهایت کمیته فنی نام 3 گزینه اصلی را به کمیته نظارت و ارزشیابی مربیان خارجی وزارت ورزش معرفی می‌کند.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال ادامه داد: اولویت‌های کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای سرمربیگری تیم ملی به ترتیب مربیان سرشناسی از ایالات متحده آمریکا و ایتالیاست. همچنین مربیان صاحب‌نامی از صربستان و یونان هم بین گزینه‌های کمیته فنی فدراسیون دیده می‌شود. کمیته نظارت و ارزشیابی مربیان خارجی با بررسی شرایط حضور این مربیان در ایران نتیجه تحقیقات‌اش را به ما اعلام می‌کند تا ما هم در نهایت تکلیف کادر فنی تیم ملی بسکتبال را مشخص کنیم.

عماری درباره زمان معرفی سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: درپایان جلسه امروز قرار شد سرمربی تیم ملی اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز