خبرگزاری کار ایران

باید عربستان را می‌بردیم؛

افاضلی: تیم ملی امید درست هدایت شود به المپیک می‌رویم/این تیم کامل‌ترین تیم‌ 15 سال اخیر ما است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۶۹

سرمربی سابق تیم ملی امید ایران گفت: درگذشت دو جوان خبرنگار را به جامعه خبری تسلیت می‌گویم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ابتدای صحبتم باید به جامعه خبری به خاطر 2 جوان خوبی که از دست داد  تسلیت بگویم. من همیشه با آنها سروکار داشتم و بچه‌های خوبی بودند و امیدوارم خدا آنها را رحمت کند و به خانواده آنها صبر بدهد. به جامعه خبری هم تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات بدی نباشیم.

وی در مورد تیم ملی امید گفت: تیم ما در مرحله اول در گروهی بود که از نظر پتانسیل نفری بهترین تیم گروه بود و میزبان هم بودیم و میزبانی خوبی هم داشتیم و بهترین هتل ایران را در اختیار تیم‌ها قرار داده بودیم. وقتی چنین شرایطی هست انتظار می‌رود بهترین نتیجه هم کسب شود. در بین رقبا فقط عربستان بود که ما را نگران می‌کرد و بقیه تیم‌ها در سطح ما نبودند و تنها تیمی که باید می‌بردیم عربستان بود که متاسفانه به آنها باختیم که در فوتبال این مسائل هست و آن روز عملکرد خوبی نداشتیم و باختیم.

سرمربی سابق امید افزود: دوم‌شدن در این گروه نگران‌کننده نیست و من نگران این تیم نیستم چون یکی از کامل‌ترین تیم‌های 15 سال اخیر ما است. خودم 3 دوره در تیم ملی امید بودم و همین تیم هم دست من بود و 95 درصد این بازیکنان را خودم انتخاب کردم و می‌دانم چه پتانسیلی دارد. قبلاً تیم امید ما ستاره داشت اما الان ستاره نداریم ولی تنوع بازیکن در تیم ما خیلی خوب است و راه‌حل‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت به تیم ما می‌دهد. تیم امید ما شرایط خوبی دارد و اکثر بازیکنان ما تجربه بین‌المللی زیادی دارند و تنها چیزی که ما احتیاج داریم این است که تیم ما درست هدایت شود و اگر این اتفاق بیفتد شانس زیادی برای صعود به المپیک داریم.

افاضلی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم امید را برای هدایت این تیم مناسب می‌‌دانید یا نه گفت: اجازه بدهید من در این رابطه صحبت نکنم، چون در حیطه مسئولیت من نیست و نباید راجع به همکارانم صحبت کنم، ضمن اینکه من از این تیم دور بوده‌ام و شرایط را نمی‌دانم. به هر حال من مسئولیت این تیم را در گذشته برعهده داشتم و هر صحبتی کنم سوءتفاهم می‌شود و بهتر است بقیه در این رابطه صحبت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز