خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سازجدایی کوک کرد؛

معروف: شاید در زنیت نمانم/ همه چیز 2 ماه بعد مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۱۳

پاسور اول تیم زنیت روسیه پس از قهرمانی تیم‌اش در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد مطمئن نیست فصل بعد هم این تیم را همراهی کند.

به گزارش ایلنا، میرسعیدمعروف پس از پایان دیدار تیم‌های زنیت‌کازان و رزوویا لهستان در برلین که با برتری 3 بر یک زنیت و قهرمانی‌ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا تمام شد به رسانه‌ها گفت: آرزوی هر بازیکنی است که در زنیت بازی کند، اما من برای فصل بعد مطمئن نیستم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. همه چیز دوماه بعد مشخص می‌شود.

وی افزود: زمانی که به زنیت پیوستم، همه درباره لیگ قهرمان صحبت می‌کردند. من خیلی خوشحالم، چون اولین ایرانی هستم که برنده لیگ قهرمانان در اروپا شده است. برای بازی مقابل برلین در خانه حریف باید بگویم که خیلی سخت بود.

معروف درباره استقبال از دیدارهای تیم برلین توضیح داد: همانطور که دیدید دربازی ما و نماینده ‌آلمان سالن کاملاً پر شده بود. آنها عاشق برلین هستند، اما ما بازیکنان بزرگی داریم و تفاوت اصلی ما با سایر تیم‌ها سرویس‌های خوب‌مان است. در گیم سوم آنها بهتر از ما بودند. من وارد زمین شدم و مثل همیشه با اعتماد به نفس بازی کردم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درپاسخ به پرسشی مبنی بر پذیرفتن پیشنهاد زنیت کازان اظها رکرد: ما تیم‌ها و بازیکنان خوبی در ایران داریم اما لیگ ما در خارج از کشور شناخته شده نیست. من نمی‌خواستم ایران را ترک کنم، اما پیشنهاد زنیت خیلی استثنائی بود. لیگ روسیه شاید قوی‌ترین لیگ جهان باشد و به همین دلیل من نمی‌خواستم شانس بازی برای زنیت را از دست بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز