خبرگزاری کار ایران

شرایط واگذاری تسهیل می شود؛

سبحانی: استقلال و پرسپولیس در مرحله سوم واگذار می‌شوند/نام بردن از خریداران حاشیه سازی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۱۱

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با تسهیل شرایط واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تصور می کنم در مرحسبحانی: استقلال و پرسپولیس در مرحله سوم واگذار می‌شوند/له سوم سهام این دو باشگاه واگذار شود.

جعفر سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به جلسه فردا سه شنبه شورای واگذاری و سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: در این جلسه شرایط جدیدی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و به احتمال فراوان اولین آگهی مزایده در مرحله سوم روز چهارشنبه هفته جاری منتشر خواهد شد.

وی درباره شرایط جدید واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و احتمال کاهش قیمت تعیین شده تاکید کرد: اینکه قیمت واگذاری از 290 میلیارد تومان کاهش یابد تقریبا صفر است اما در شرایط واگذاری تسهیل ایجاد خواهیم کرد، از جمله در اقساط باز پرداخت.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه آیا تاکنون افراد و گروه هایی برای خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پاپیش گذاشته اند بیان داشت: در وهله نخست تا وقتی کسی پاکتی ندهد نمی توان گفت متقاضی وجود دارد، اگر هم پیشنهادی بیاید بالاترین پیشنهاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بعد از آن اهلیت خریدار یا خریداران بررسی خواهد شد. البته افراد حقیقی و حقوقی و حتی شرکت های نیمه دولتی مذاکراتی را برای خرید سهام دو باشگاه داشته اند اما الان نمی توان نامی از آنها برد چرا که حاشیه‌سازی خواهد بود. اما در کل فکر می کنم در مرحله سوم مشتریانی برای استقلال و پرسپولیس پیدا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز