خبرگزاری کار ایران

بدترین داوری عمرم را دیدم؛

اسکوچیچ: پیش از بازی باخته بودیم/ باخت افتضاح تیم‌ام را توجیه نمی‌کنم

سرمربی فولاد معتقد است تیم‌اش پیش از آغاز سوت دیدار برابر گسترش در رختکن بازنده شد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ بعد از بازی گسترش فولادتبریز و فولاد خوزستان گفت: بازیکنان نمی خواهند تفکرشان را تغییر دهند.متاسفانه ما بازی را پیش از آغاز مسابقه در رختکن باختیم.حتی قبل از اینکه به زمین بیاییم یک بر صفر باخته بودیم. برای گسترش فولاد احترام زیادی قائل هستم اما متاسفانه این موضوع اتفاق افتاد و بازیکنان من حریف را دست کم گرفتند.به نظر من بازیکنان من باید به هر تیم و مسابقه ای احترام بگذارند.با توجه به نتایجی که در بازی های اخیر به دست آوردیم ریشه این مسائل باید شناسایی شود و ریشه کن شود.

وی افزود: من 8 ماه است روی تغییر تفکرات مربیانم کار می کنم.گویا برخی بازیکنان نمی خواهند تفکر خود را تغییر دهند و در واقع این بازیکن است که بازی را انتخاب می کند،بازی که از تفکرات و ذهنیت من به دور است.

اسکوچیچ درباره داوری این دیدار اظهار کرد: از آغاز فصل به دلیل مسائل سربازی بازیکنان و اینکه دو بازیکن را به تیم امید دادیم داشتیم، مشکلاتی گریبانگیر ما بود و امروز مشکلات ما وارد مرحله سوم شد.آن مساله هم مشکلات داوری است.من نمی دانم این داور را بر چه اساسی انتخاب کردند که بازی پیکان و استقلال را به آن شکل قضاوت کرد. در دو سه بازی اخیر بازیکنانمان کارت های زرد و قرمز متعددی گرفتند و با این مسائل روبرو هستیم.در بازی با پیکان دو پنالتی صد در صد فولاد را هم نگرفتند.خودم دوست ندارم درباره داوری حرفی بزنم اما این داور بدترین داوری است که در دوران زندگی ام دیدم وچند قضاوت او را دیده ام.وقتی یک فرد تجربه دارد با دو سوت اول طرز تفکراتش برای من شناخت شده بود.

سرمربی فولاد درباره بازیکنان تیمش که به تیم ملی امید رفته‌اند نیز گفت: در هیچ کجای دنیا دیده نشده که بازی‌های تیم ملی و باشگاهی همزمان برگزار شود. البته با این بهانه‌ها نمی‌خواهم بازی افتضاح تیمم را توجیه کنم.

ایران را مثل میهن دوم خودم می دانم و افتخار می کنم بازیکنان فولاد در تیم های مختلف ایران عضویت دارند اما اگر دقت کنید می بینید زمان بندی دقیقی برای استفاده از این بازیکنان وجود ندارد.شما کی شنیده اید که رئال بازی کند و کریس رونالدو در همان روز برای تیم ملی پرتغال به زمین برود؟اگر شما چنین روزی را دیده اید من از همه عذرخواهی می کنم.با این همه امیدوارم تیم های ملی ایران در همه رده ها موفق باشند.

اسکوچیچ درباره سه اخطاره شدن بازیکنانش اظهار کرد: متاسفانه اتفاقاتی که در این بازی و مسابقه قبلی با پیکان رخ داد تا حدودی ما را به فکر برد.در بازی قبل داور می دانست که بازیکن ما کارت زرد دارد اما باز هم به او کارت داد.در این مسابقه هم یکی دیگر از بازیکنان ما را سه اخطاره کردند.حالا از شما می پرسم ما هفته بعد بازی بعدی مان با چه تیمی است؟بله استقلال.این ها تا حدودی من را به فکر فرو می برد.من اهل حاشیه نیستم.نمی خواهم صحبت های دوپهلو انجام بدهم.

وی با اشاره به ضربه پنالتی‌ای که به ضرر تیم‌اش گرفته شد، گفت: ببینید آیا آن صحنه پنالتی بود؟این همه بخشی از بازی است.وقتی این پنالتی گرفته شد من به سمت داور چهارم رفتم و گفتم از این جا به بعد ممکن است بازی گره بخورد.من کم تجربه نیستم و از این بازی ها زیاد دیدم.می دانستم این مسابقه با خیر و خوشی به پایان نمی رسد.من از بازیکنانم ناراحت هستم.8 ماه خیلی خوب و محکم بازی کردیم اما امروز فولادی را ندیدیم که می شناختم.امیدوارم امشب بازیکنانم راحت بخوابند و تا بازی بعدی آماده مسابقه آسیایی شوند.

 

کد خبر : ۲۵۹۹۵۷