خبرگزاری کار ایران

با برتری مقابل هند میزبان؛

تیم ملی راگبی ایران به مرحله سوم انتخابی المپیک صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۶۱

مرحله دوم راگبی انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل در هند با قهرمانی تیم ایران و صعود تیم ملی کشورمان به مرحله سوم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه این رقابت ها تیم 7 نفره راگبی ایران ازبکستان را با حساب 19 بر صفر شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

تیم ایران در دیدار پایانی و انتقامی مقابل تیم پرقدرت هند و میزبان این رقابت ها با نتیجه 17 بر 12 به برتری رسید تا به عنوان قهرمان مرحله دوم بلیت حضور در مرحله سوم را دریافت کند.

تیم ایران در روز نخست رقابت ها مقابل هند با نتیجه 17 بر 15 مغلوب شده بود در مصاف با امارات متحده عربی و لائوس با نتیجه 24 بر صفر و 31 بر صفر به پیروزی رسیده بود.

این رقابت ها از 14 تا 18 اسفند ماه در هند برگزار شد.

تیم ملی راگبی مردان ایران پیشتر در دور نخست این مسابقات که در امارات برگزار شد نیز به مقام نخست رسیده بود.

مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک 2016 اواخر سال 2015 در هنگ کنگ برگزار می‌شود که در نهایت 3 تیم به المپیک ریو دوژانیرو راه خواهند یافت.

سینا خانزاده، علی اکبر غلامی، رسول خادم، رضا بیات، پیام عباسی، پیام شجاعی، عباس رسول زاده، محمد جواد کربلایی، ارشیا متقی نژاد، امید زارعی، غلامرضا شاه حسینی، نعیم هرجابی و حامد شریفان بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقات بودند.

مرتضی رسولی (سرمربی)، مهدی حسنعلی (مربی) و صادق نبی دوست (سرپرست) ملی پوشان را در این رقابت ها همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز