خبرگزاری کار ایران

در بدو ورود به تهران مطرح کرد؛

توضیحات کی‌روش درباره لغو بازی با شیلی/ نه مجیدی می‌آید، نه آزمون و جهانبخش به امید می‌روند

سرمربی پرتغالی تیم ملی نگران لغو بازی با شیلی است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در بدو ورود به تهران درباره لغو احتمالی بازی با شیلی گفت: شنیدم به خاطر مشکلات‌مالی احتمال لغو این بازی وجود دارد. این فرصت بزرگی برای جوانان بود. امیدوارم این شایعات صحت نداشته باشد. لغو این بازی لطمه بزرگی به تیم ملی می‌زند.

وی همچنین درباره حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید نیز متذکر شد: از طرف فدراسیون با من تماس گرفتند و نظرم را درباره گرفتند. به آنها گفتم این بازیکنان، بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند و ما وظایف مهمی را برای آماده‌سازی تیم ملی پیش‌رو داریم. پس این بازیکنان حتما باید در کنار تیم ملی بزرگسال باشند و قطعا به هیچ تیم دیگری نخواهند رفت. البته این مشکلی که به وجود آمده به خاطر همزمانی برنامه آماده‌سازی تیم ملی امید و تیم بزرگسالان است.

کی‌روش اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی تیم ملی را نیز رد کرد.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با نظر AFC نیز گفت: اطلاعی در این‌باره ندارم. فوتبال بین‌المللی قوانین خاص خودش را دارد. اگر می‌خواهید در فوتبال بین‌المللی حضور داشته باشید باید این قوانین را رعایت کنید.

کی‌روش درباره حضور مرتضی پورعلی گنجی در لیگ‌ چین نیز خاطرنشان کرد: این ناراحت کننده است. وقتی بهترین بازیکن جوان ما به لیگ چین می‌رود، این موضوع گویای تمام مسائل امروز فوتبال ایران است. افرادی که به مرتضی توصیه کرده‌اند مسائل فنی را در نظر نگرفته‌اند.

سرمربی تیم ملی حضور مهدی رحمتی و محمد نوری در تیم ملی را هم رد کرد.

کی‌روش همچنین درباره امکانات مورد نیاز تیم ملی فوتبال برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی 2018 نیز گفت: قدم‌های جادویی در فوتبال وجود ندارد. ما نیاز به بازیکنانی داریم که کیفیت و تجربه لازم را دارند. بعد از آن نیاز به تجهیزات و امکاناتی داریم که بتوانیم بازیکنان را برای موفقیت در جام جهانی 2018 آماده کنیم و در قسمت پایانی روند آماده سازی احتیاج به یک مربیگری خوب داریم. فرمول آمادگی ما بسیار ساده است. احتیاج به بازیکن، امکانات و مربیگری خوب داریم.

کی‌روش درباره چالش‌های موجود بین او و عباس ترابیان نیز گفت: چالشی با ترابیان و کس دیگری ندارم. فقط کفاشیان درباره مسائل تیم ملی نظر می‌دهد . ترابیان زیاد صحبت می‌کند و کسی هم به او چیزی نمی‌گوید. اجبار پیدا کردم این موضوع را به او یادآوری کنم. این مساله شخصی نیست و بر اساس اصول و قاعده است.

کد خبر : ۲۵۸۹۳۵