خبرگزاری کار ایران

اعتماد به نفس پرسپولیسی ها بالاست؛

تونی: تمام تلاش مان را برای پیروزی به کار می گیریم/فقط 15 بازیکن در اختیار داریم

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بردهای آسیایی اعتماد بنفس پرسپولیسی ها افزایش داده است، گفت: تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت تا با حمایت هواداران در این مسابقه برنده از زمین خارج شویم.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس اظهار داشت: مقابل تیمی به میدان می رویم که از تیم های ریشه دار است و همه بازیکنان دوست دارند مقابلش به میدان بروند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد اعتماد به نفس بالایی دارد اما ما هم تمام تلاش خود را به کار می بریم تا برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: برای این مسابقه فقط 15 بازیکن داریم و نمی دانم لیست 18 نفره خود را چگونه تکمیل کنم، اما این مشکل هم مانع کار ما نمی شود زیرا تراکتورسازی با حمایت هوادارانش می تواند با 11 نفر هم مقابل هر تیمی بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: مقابل تیم متمولی مانند الاهلی امارات برنامه داشتیم و برنده از زمین خارج شدیم پس می توانیم در مسابقه فردا هم مقابل تیمی که بیشتر بازی هایش را دیده‌ایم عملکرد بهتری ارائه کنیم.

اولیویرا درباره حضور هواداران در مسابقه با پرسپولیس گفت: در بازی قبلی ما 35 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمد اما مسابقه فردا در یک روز کاری و غیر تعطیل برگزار می شود. مطمئنم با حضور هر تعداد هوادار در ورزشگاه، قدرت آنها به ما کمک خواهد کرد.

تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس از ساعت 16:30 فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می روند.

کد خبر : ۲۵۸۴۰۲