خبرگزاری کار ایران

غیرفوتبالی‌ها کارت جعلی نداشتند؛

باران چشمه: بازیکنان صاحب کارت‌جعلی در مراکز آموزشی هستند/امکان خرید سربازی برای فوتبالیست‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۰۹

رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح گفت: فوتبالیست‌های دارای کارت پایان خدمت‌جعلی در حال حاضر در مراکز آموزشی هستند.

به گزارش ایلنا ، مهرعلی باران چشمه در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مشمول گفت: آنهایی که کارت‌شان باطل شده در حال حاضر در مراکز آموزشی در حال گذراندن دوره آموزش هستند و جلسه‌ای هم با مسئولان نیروهای مسلح داشتیم و قرار شد که اینها به مراکز آموزش نیروی دریایی، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اعزام شوند.

باران چشمه ادامه داد: در مراجعه حضوری این بازیکنانم به آنها توصیه کردیم خود را به مراکز آموزشی معرفی کنند تا دوره آموزشی را بگذرانند. البته در این زمینه با مسئولان فدراسیون فوتبال هم کمک کنند تا در این زمینه به این بازیکنان مساعدت شود و آنها بتوانند در تیم های نظامی فوتبال شان را ادامه دهند.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا این‌ دست بازیکنان شامل معافیت خواهند شد، گفت: کسانی که کارت‌ پایان خدمت شان جعلی بوده و ابطال شده و بالای 8 سال از عدم مراجعه‌شان به ستاد کل گذشته باشد، شامل این قانون می‌شوند. 

باران‌چشمه در عین حال تصریح کرد: بحث تخلف بازیکنان صاحب کارت های جعلی را مراجع قضایی پیگیری می‌کند و آنچه مربوط به این بخش بوده در حال پیگیری است. 

وی در خصوص مشکل سربازی پولادی نیز گفت: شخص وزیر از ستاد نیروهای مسلح خواستند تا در این خصوص به آنها کمک کنند و سرلشگر فیروزآبادی نیز کمک کرد تا یکی دو بازیکن همراه تیم بروند. کفاشیان قول داده که پولادی پس از پایان لیگ قطر به ایران برگردد و خود را به مراجع انتظامی برای گذراندن خدمت سربازی معرفی کند.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سئوال که آیا این مشکل در سایر رشته‌های ورزشی نیز وجود دارد، گفت: غیرفوتبالی‌ها هماهنگ هستند و تاکنون کارت جعلی نداشته‌اند و در این خصوص گزارشی به ما ارجاع نشده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز