خبرگزاری کار ایران

بازی‌های لیگ نباید از روال عادی خارج شوند؛

صاحبیان: دانشگاه‌آزاد نفر به نفر از ما قوی‌تر است/ نیروی‌انتظامی در گرگان به داد ما رسید!

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۷۲

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد با بیان اینکه دانشگاه آزاد از هرلحاظ از تیم‌اش سرتر است تاکید کرد ثامن از پیش‌باخته نیست و برای ارائه یک بازی دیدنی به میدان می‌رود.

مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره دیدار تیم‌های بسکتبال ثامن مشهد و دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه‌آزاد تیمی بزرگ با بازیکنان مطرح و کادر فنی برجسته‌ای است. باید اعتراف کنم آن‌ها از هرلحاظ سرتر از ما هستند. دانشگاه هفته گذشته قدرتش را برابر پتروشیمی به رخ تیم‌های دیگر کشید و حالا شاگردان شاهین‌طبع از بُعد روحی هم در شرایط فوق‌العاده‌ای هستند. با وجود این ما از پیش باخته نیستیم و برای نمایش یک بسکتبال خوب به میدان می‌رویم.

سرمربی ثامن مشهد با تاکید بر اینکه شاگردانش کار سختی برابر حریف دارند، افزود: امروز فیلم بازی دانشگاه و پترو را با بازیکنانم دیدم و این تیم را آنالیز کردیم. همانطور که گفتم آن‌ها نفر به نفر از ما قوی‌ترند. ضمن اینکه حضور مدیف بلغاری هم بر قدرت آن‌ها افزوده است اما بازی برابر دانشگاه تجربه خوبی برای ماست.

صاحبیان درباره اتفاقات دیدار هفته گذشته ثامن برابر شهرداری‌گرگان توضیح داد: ما نیمهنخست از میزبان برتر بودیم. آنها هم کوارتر سوم بسیار خوب ظاهر شدند. در فاصله یک دقیقه 40 ثانیه به پایان دیدار نتیجه 69 بر 67 به سود ما بود و ضمن اینکه مالیکت توپ هم در اختیار ما قرار داشت اما درست همان لحظات باران سنگ و بطری از سوی برخی تماشاگران آغاز شد. نمی‌خواهم بگویم اگر این اتفاقات نمی‌افتاد ما برنده می‌شدیم اما به یقین ما آنجا امنیت جانی نداشتیم!

وی در پاسخ به این پرسش که اگر امنیت‌جانی نداشتید چرا تیم‌ را بیرون نکشیدید؟ گفت: واقعاً نمی‌دانستم در آن لحظات چکار کنم. همکارانم هم به من چنین پیشنهادی دادند و بازیکنان ذخیره‌ام را به رختکن فرستادم تا نیروی انتظامی به داد ما برسد و بتوانیم به بازی ادامه دهیم.

سرمربی ثامن اضافه کرد: نتیجه مهم نیست اما من از فدراسیون می‌خواهم فکری به حال این مشکل بکند تا چنین اتفاقاتی برای دیگر تیم‌هایی که به گرگان می‌روند نیفتد. بازی‌های لیگ نباید از روال عادی خارج شوند و تیم‌ها امنیت جانی نداشته باشند.

صاحبیان درباره لیگ ملی بسکتبال گفت: من نه این لیگ را از پایه نفی می‌کنم، نه آن‌را تماماً مثبت می‌دانم اما در مجموع برگزاری لیگ‌ملی اتفاق خوبی برای بسکتبال ایران بود. این لیگ به ما کمک کرد ظرفیت جوانان‌ خود را بسنجیم. از طرفی من مخالف زمان برگزاری آن بودم. به نظرم اگر قرار است لیگ‌ملی در سال‌های آینده هم برگزار شود، آن را دست‌کم 2 ماه زودتر برگزار کنیم تا باعث فرسایشی شدن لیگ‌حرفه‌ای نشود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت بسکتبال‌ایران در فرصت باقی‌مانده تا انتخابی المپیک‌ریو اظهار کرد: معتقدم نخست باید وضعیت فدراسیون‌بسکتبال و بعد هم کادرفنی مشخص شود. البته چیزی که من را خوشحال می‌کند، حضور جوانان با استعداد است. آینده بسکتبال‌ایران دست آنهاست و امیدوارم با سرمایه‌گذاری روی جوانان و برنامه‌ریزی هدفمند، بسکتبال ما روزهای خوبی پیش رو داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز