خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

احدی: اینجا داوری‌ها سلیقه‌ای است / توان کسب ۳ تا ۴ مدال را داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۹۹

تیم ملی بوکس توانایی داشتن یک فینالیست و ۳ تا ۴ مدال را دارد. به هیچ عنوان در مسابقات به داوری اعتراض نکردم اما اینجا داوری‌ها سلیقه‌ای است و فروتن گل‌آرا نیز به داوری باخت.

اینچئون سرمربی تیم ملی بوکس گفت: از مسئولان تا مردم همه از روزبهانی انتظار کسب مدال دارند و این موضوع باعثشده تا روزبهانی با استرس وارد رینگ شود.

به گزارش ایلنا، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس پس از موفقیت احسان روزبهانی در نخستین دیدار خود مقابل نماینده بوتان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت: سطح توقعات از روزبهانی بالا رفته و این موضوع باعثشده تا روزبهانی فشار زیادی را تحمل کند. این موضوع روی عملکرد او تاثیر منفی گذاشته و حتی به همین دلیل احسان با استرس وارد رینگ شد.

وی افزود: هدف ما امروز این بود که او با شرایط سالن و مسابقات آشنا شود و حریفش را کنترل کند که به خوبی این کار را نیز انجام داد.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولان تا مردم همه از احسان مدال می‌خواهند و یقین دارم که او در این دوره از بازی‌های آسیایی بدون مدال نمی‌ماند و با تمام توان بر روی رینگ می رود.

احدی در ادامه اظهار داشت: تیم ملی بوکس توانایی داشتن یک فینالیست و ۳ تا ۴ مدال را دارد. به هیچ عنوان در مسابقات به داوری اعتراض نکردم اما اینجا داوری‌ها سلیقه‌ای است و فروتن گل‌آرا نیز به داوری باخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز