خبرگزاری کار ایران

نیم فصل دوم؛ پر تلفات برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۳۳۸

پرسپولیس نیم فصل دوم در هیچ‌ کدام از بازی‌ها، تمام بازیکنانش را در اختیار نداشته است.

به گزارش ایلنا، بررسی ترکیب‌های پرسپولیس در بازی‌های نیم فصل دوم نشان می‌دهد اوسمار در نیم فصل دوم در هیچ کدام از 11 بازی انجام شده تمام بازیکنانش را به دلایل مختلف در اختیار نداشته و در بازی مقابل هوادار نیز سروش رفیعی به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

هفته 16/ پرسپولیس- آلومینیوم اراک: به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، قرارداد بازیکنان جدید این تیم از جمله عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی و عیسی آل‌کثیر ثبت نشده بود و آن‌ها سرخپوشان را در سفر به رااک همراهی نکردند. این بازی با شکست 1-0 پرسپولیس همراه شد.

هفته 17/ پرسپولیس- تراکتور: اوسمار در این بازی به دلیل ناآمادگی بازیکنان جدید نتوانست از آن‌ها بهره ببرد اما بازی با نتیجه 2-0 به سود پرسپولیس پایان یافت.

هفته 18/ پرسپولیس- ذوب آهن: علیرضا بیرانوند به دلیل دریافت کارت زرد در بازی تراکتور چهار کارته شد و بازی مقابل ذوب آهن را به دلیل محرومیت از دست داد. امیر رضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس در این بازی برای اولین بار در ترکیب قرار گرفت و بازی با نتیجه 1-0 به سود پرسپولیس پایان یافت.

هفته 19/ پرسپولیس- فولاد: گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بود. پرسپولیس موفق شد در این بازی با نتیجه 4-2 پیروز شود.

هفته 20/ پرسپولیس- استقلال: اوسمار در دربی حساس دور برگشت گولسیانی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و کنعانی‌زادگان نیز به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با فولاد، مقابل استقلال محروم شد. این بازی با نتیجه 0-0 مساوی به پایان رسید.

هفته 21/ پرسپولیس- پیکان: سروش رفیعی با دریافت کارت زرد در دربی چهار کارته شد و مقابل پیکان غایب بود. گولسیانی نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب قرار نگرفت. پرسپولیس با دو گل پیروز این بازی بود.

هفته 22 تا هفته 24: پرسپولیس در سه بازی مقابل گل گهر، ملوان و صنعت نفت بیرانوند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و به جای او رفیعی در ترکیب قرار می‌گرفت. سرخپوشان هر سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

هفته 25/ پرسپولیس- سپاهان: دانیال اسماعیلی فر در این بازی به دلیل محرومیت انضباطی از سوی کمیته اخلاق غایب بود که وحدت هنانوف به جای او در ترکیب قرار گرفت. بازی با نتیجه 0-0 مساوی پایان یافت.

هفته 26/ پرسپولیس- نساجی: امید عالیشاه در بازی با سپاهان با کارت قرمز از زمین اخراج شد و بازی مقابل نساجی را از دست داد، به جای او وحید امیری در ترکیب قرار گرفت و بازی با نتیجه 2-1 به سود سرخپوشان پایان یافت.

هفته 27/ پرسپولیس- هوادار: سروش رفیعی نیز با دریافت کارت قرمز در بازی با نساجی، بازی پرسپولیس مقابل هوادار را از دست داد تا سرخپوشان تا این هفته همچنان مقابل رقبا با تمام نفرات قرار نگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز