خبرگزاری کار ایران

فاجعه در لیگ یک؛

از ماندن دو تیم پشت درب ورزشگاه تا جنجال آفرینی بوقچی‌های فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۹۲۲

تشویق خبیر خرم آباد در بازی با دریا کاسپین بابل از سوی بوقچی های باشگاه نساجی مازندران با واکنش این باشگاه مازندرانی همراه شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در جریان دو دیدار لیگ دسته اول اتفاقات جنجالی رخ داد. 

یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک به دلیلی عجیب برگزار نشد.

قرار بود تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال و در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان فجر سپاسی شیراز باشد.

با توجه به اینکه ورزشگاه غدیر تحت مالکیت باشگاه استقلال خوزستان است، مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی برای بازی در این ورزشگاه باید رضایت عوامل همنام خوزستانی را جلب کنند.

پیش از اینکه این اتفاق رخ بدهد، اعضای تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی برای برگزاری بازی به ورزشگاه غدیر رفتند، اما با درهای بسته این استادیوم مواجه شدند!

تماس عوامل باشگاه استقلال با مدیران استقلال خوزستان و مقامات استان خوزستان به نتیجه نرسید و این مسابقه برگزار نشد.

همچنین در دیدار خیبر خرم آباد و دریای بابل هم به واسطه حضور یک بوقچی منتسب به نساجی جنجال ساز شد.

باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل در لیگ دسته اول و مشوقین این بازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

نساجی، نماینده تمام مازندران از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه این خاک در لیگ برتر است. فوتبال‌دوستان بابلی هم بخشی از همین استان هستند و باشگاه نساجی از آنچه در توان دارد برای حمایت از تیم‌های دیگر مازندران دریغ نخواهد کرد. برای نمونه در فصل قبل در همین دیدار مقابل خیبر، پرواز به خرم‌آباد به صورت رایگان برای بابلی‌های عزیز در نظر گرفته شد. شعار نساجی، یک ضربان و یک استان است.

در مورد اتفاقات بازی امروز و حضور بعضی از مشوقین با لباس نساجی در خرم‌آباد، این افراد با هماهنگی تیم خیبر و بدون هماهنگی با باشگاه به انجام این کار پرداختند و این امر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. نساجی بدون شک پس از بررسی‌های لازم، خاطیان این اتفاق را شناسایی می‌کند و برخورد لازم را در قبال این کار انجام خواهد داد. بار دیگر باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی بابت اتفاقات اخیر از مردم مازندران عذرخواهی می‌کند.»

بوقچی های نساجی در حالی به تشویق خیبر خرم آباد پرداخته‌اند که در فصل جاری لیگ برتر بارها نسبت به انتقاد بقیه تماشاگران بازی‌های نساجی از کادرفنی پیشین این تیم نظیر مهدی رحمتی درگیری فیزیکی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز