خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سردار آزمون در رم بعد از مصدومیت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۷۳

ستاره ایرانی تیم رم بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی درگیر آن شد، از امروز در تمرینات رم حاضر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در فیفادی فروردین ماه بود که تیم ملی در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان رفت. دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی که نخستین بازی ایران بعد از جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شد. سردار آزمون بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا، طبق انتظار یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود. آزمون در همان نیمه اول یک گل به ثمر رساند تا نشان بدهد همچنان در اوج قرار دارد و می‌تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی باشد.

اواخر نیمه اول اما اتفاق تلخی برای آزمون رخ داد. سردار در یک صحنه دچار مصدومیت شد و از کادرفنی خواست تا او را تعویض کنند. اتفاقی که نگرانی امیرقلعه‌نویی و همکارانش را به‌دنبال داشت. از چهره آزمون مشخص بود که مصدومیتی تلخ و طولانی سراغش آمده و او حداقل تا چند ماه قادر نیست برای رم و تیم ملی به میدان برود. حتی آزمون در نخستین مصاحبه خود اعلام کرد که دچار پارگی همسترینگ شده و نمی‌تواند تا چند ماه در زمین حاضر شود. بعد از چند روز اما خبر خوشحال‌کننده‌ای منتشر شد. اینکه آزمون با کشیدگی همسترینگ مواجه شده و فقط چند هفته دور از بازی‌های رسمی خواهد بود. این خبر امیدوارکننده بعد از بررسی پزشکان رم روی پای آزمون منتشر شد و سردار هم بلافاصله درمان خود را آغاز کرد تا زودتر بتواند به ترکیب باشگاه ایتالیایی برگردد. سردار مراحل درمان خود را پشت سر گذاشته و پزشکان رم هم از بهبودی او اطمینان پیدا کرده‌اند.

از ایتالیا خبر می‌رسد آزمون امروز نخستین تمرین خود را انجام می‌دهد تا رفته رفته بتواند جایگاه خود را در ترکیب رم به دست بیاورد. این خبر خوبی برای امیر قلعه‌نویی و دنیله ده‌روسی است. مربی جوان رم که حساب ویژه‌ای روی سردار باز کرده بود، حالا می‌تواند دوباره از او در کنار روملو لوکاکو و تام آبراهام که او هم به تازگی از بند آسیب‌دیدگی رها شده، استفاده کند. آزمون که قبل از مصدومیت به مهره مهمی برای رم تبدیل شده و گل‌های حساسی هم به ثمر رسانده بود، انگیزه بسیاری برای بازگشت به زمین مسابقه دارد.

آزمون در این مدت سعی کرد تمام تمرکز خود را روی درمان مصدومیت خود بگذارد تا به بهترین شکل وارد تمرینات رم شود. اتفاقی که حالا رخ داده و سردار را از امروز در کمپ تریگوریا خواهیم دید. گفته می‌شود سردار ابتدا تمرینات انفرادی را دنبال می‌کند و بعد به جمع سایر بازیکنان اضافه می‌شود. احتمالاً او از هفته بعد به شرایط بازی می‌رسد و می‌تواند در فهرست رم قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز