خبرگزاری کار ایران

بدبینی و اطمینان / آلونسو: به دنبال کسب افتخارات بیشتر هستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۶۱

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، پس از قهرمانی در بوندس‌لیگا به نوعی تایید کرد که قرار است در این باشگاه بماند.

به گزارش ایلنا، جالب است که سال 2022 انتخاب ژابی به عنوان سرمربی لورکوزن با بدبینی‌ها و شک و تردید زیادی همراه بود! سیمون رولف مدیر ورزشی باشگاه می‌گوید: «ما در شرایط سختی بودیم و در ژابی قامت یک ستاره بزرگ را دیدیم اما او یک مربی کم‌تجربه بود که هرگز هدایت تیم بزرگی را برعهده نداشت.» او درست می‌گوید، ژابی در آن زمان فقط مربی تیم دوم باشگاه رئال سوسیداد بود: «اما من از همان روز اول به توانایی او اطمینان داشتم و ژابی هم به توانایی تیم ما اعتقاد داشت.» مهم‌ترین نکته این بود که همه بازیکنان تیم از همان روز اول مجذوب مربی جدید خود شدند، مربی‌ای که در دوران بازیگری یک برنده سریالی بود و نقش محوری در موفقیت‌های تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ داشت.

روز یکشنبه، فوتبال جهان به احترام ژابی کلاه از سر برداشت. او به بایرن مونیخ اجازه نداد دوازدهمین قهرمانی متوالی در آلمان را کسب کند. طلسم شکست و لورکوزن با ارائه زیباترین فوتبال به قهرمانی رسید. لورکوزن در هفته بیست و نهم با نتیجه 5-0 وردربرمن را شکست داد و با آمار شگفت‌انگیز 74گل زده، 19 گل خورده و صفر شکست، فاتح مطلق فوتبال آلمان شد.

آلونسو: به دنبال کسب افتخارات بیشتر هستم

ژابی آلونسو سرمربی تاریخ‌ساز بایرلورکوزن بعد از برد تیمش مقابل وردربرمن و کسب اولین قهرمانی تاریخ لورکوزن گفت: «این یک لحظه بسیار ویژه برای باشگاه است. قهرمانی در بوندس‌لیگا برای اولین بار در 120 سال گذشته دستاورد بسیار خاصی است. بازیکنانم عالی هستند، آنها یک تیم برتر هستند. به همه آنها خیلی افتخار می‌کنم. برای من افتخاری بود که در لورکوزن کار کنم.»

او سپس خطاب به هواداران لورکوزن گفت: «از همه شما برای حمایت باورنکردنی در طول فصل متشکرم. قهرمانی آلمان را داریم و حالا به دنبال چیزهای بیشتر هستیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز