خبرگزاری کار ایران

مرادمند: نمی‎‌خواهند استقلال قهرمان شود و برای آن دلیل دارم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۳۹

محمد حسین مرادمند مدافع استقلال معتقد است همه بر ضد استقلال هستند و نمی‌خواهدن این تیم قهرمان شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسین مرادمند در پایان بازی با آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوب و سنگینی بود. خدا را شکر که توانستیم دل هوادارانی که در استادیوم بودند را شاد کنیم. بازی مقابل آلومینیوم اراک که یقه تیم‌های بزرگی را گرفته، دشوار است. باز هم خدا را شکر می‌کنیم، چون کار بسیار بزرگی را در اراک انجام دادیم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال و اینکه او خودرویش را فروخته است، توضیح داد: نمی‌خواهم بحث را شخصی کنم، چون بازیکنان همه صحبت کردند و حرف‌های همه تکراری است. فکر می‌کنم نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود.

مرادمند در مورد اینکه چه کسانی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود و نام آنها را بیان کند، گفت: اگر من اسم کسی را بیاورم، یا محروم می‌شوم یا جریمه. من نمی‌توانم اسم ببرم و به صورت کلی می‌گویم که همه منظور من را می‌فهمند. من چرا باید الان اسم ببرم؟ آیا شما دنبال حاشیه هستی؟

مدافع استقلال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود و برای آن دلیل دارم. دلایل آن نیز دریافت نکردن مطالباتمان، کمبود امکانات، نحوه قضاوت داوران برای استقلال نسبت به سایر تیم‌هاست که فیلم آن نیز موجود بوده و می توانید ببینید. خب این یعنی اینکه اگر تمام این‌ها را کنار هم بگذارید، نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.

وی در ادامه گفت: ما فقط خودمان هستیم؛ هواداران در کنار کادر فنی و بازیکنان. چون کس دیگری را نداریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان شویم. دو سال پیش نیز که قهرمان شدیم، تمام تلاشمان را انجام دادیم در شرایطی که همه چیز بر ضد ما بود.

مرادمند در پایان گفت: وظیفه ما این است که به خاطر هوادار و لباس آبی که پوشیده‌ایم، تا روز آخر جانمان را بگذاریم و این کار را نیز انجام می‌دهیم. الان نیز برای آگاهی هواداران و مردم می‌گوییم تا بدانند چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما باید تحت فشار و بی‌پولی بازی کنیم، خب چه فایده‌ای دارد؟ من تا چه میزان می‌توانم این فشار را تحمل کنم؟ اما باز هم خدا را شکر که توانستیم در این استادیوم و بازی خارج از خانه به پیروزی برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز