خبرگزاری کار ایران

حسینی: زورمان به استقلال نرسید/ زمان کم ریکاوری روی بازی ما تاثیر داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۶۹

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل استقلال در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، حسینی در نشست خبری پس از بازی با استقلال عنوان کرد: نیمه اول خوبی نداشتیم و یک مقداری سنگین و کند کار می‌کردیم، زمانی که توپ نداشتیم به هافبک خارجی آنها ماشاریپوف فضا می‌دادیم، استقلال را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها از اشتباهات حریف خوب استفاده می‌کند، ما در دقیقه 47 که توپ را از دست دادیم خیلی تاکید کرده بودیم که این مدل پاس‌ها را نزدیک محوطه جریمه ندهند و روی یک بازپس گیری هافبک چپ آنها صاحب توپ شد و بازیکن بلندقامتشان را صاحب توپ کرد و به گل رسیدند.

حسینی در ادامه گفت: نیمه دوم با صحبت‌هایی که شد شرایط تیم بهتر شد اما استقلال تیمی نبود که به ما موقعیت بدهد تا لحظه آخر که بدشانس بودیم و توپ ما به گل تبدیل نشد، زورمان به آنها نرسید و برد مبارکشان باشد.

سرمربی آلومینیوم با توجه به کم بودن فاصله دو بازی حساس این تیم عنوان کرد: زمان ریکاوری و فاصله بین دو بازی روی عملکرد ما تاثیر داشت، اگر دقت کنید تراکتور هم یک شکست سنگین داشت و این مدت زمان کوتاه چهار روزه تیم ما را سنگین کرده بود.

حسینی نسبت به شرایط داوری این مسابقه گفت: روی مسائل داوری خیلی دقت نکردم و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد، بازی به شکلی بود که موقعیتی روی آن نبود و بیشتر درگیرانه بود و هر دو تیم خیلی سازمان یافته دفاع می‌کردند، بازی سختی برای داور نبود که داور را در چالش قرار دهد، صحنه گل اعتراضی نداشتیم و گل هم اعلام شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز