خبرگزاری کار ایران

کمالوند: نیازمند یک معجزه هستیم/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۳۶

فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از شکست در دربی جنوب، در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان شرکت کرد و گفت: بازی کیفیتی خوبی داشت، ما شروع خوبی نداشتیم ولی در ادامه هرچه گذشت تیم ما بهتر شد، قانون نانوشته‌ای در فوتبال وجود دارد آن هم این است تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. وقتی نتیجه بازی در نیمه دوم یک بر یک بود سه موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم. امروز دو ضربه به تیر دروازه زدیم، حریف هم به تیر دروازه ما زد، ما دو موقعیت تک به تک داشتیم. اگر وقتی نتیجه بازی مساوی بود یکی از آن‌ها گل می‌شد نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

او  درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر بیان کرد: ما تمام توان خود را برای حفظ تیم صنعت نفت می‌‌گذاریم ولی یکسری مشکلات وجود دارد که از گذشته است. متاسفانه در یارگیری که در اول فصل یا نیم فصل انجام شده متاسفانه مثلا در یکسری خطوط ما اصلا بازیکن تعویضی نداریم. بازیکن می داند در هر صورت باید از آن استفاده کنیم.

کمالوند از وضعیت نقل و انتقالات تیم در فصل جاری اظهار داشت: به نظرم اگر تیم یک مقدار بهتر تقویت می‌شد، استقلال خوزستان در نیم فصل خودش را تقویت کرد، ۵ بازیکن خوب خارجی گرفت و دیدید که امروز چقدر تاثیرگذار بودند. گل اول را بازیکن برزیلی آن‌ها زد و همینطور هافبک‌شان چقدر خوب بود. به هر صورت با توجه به بضاعت موجود باید مسابقات را ادامه دهیم و امیدواریم که بتوانیم در پایان فصل صنعت نفت را حفظ کنیم. من از ابتدای فصل گفتم که نیازمند یک معجزه هستیم و امیدواریم آن معجزه اتفاق بیفتد.

او در ادامه گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. اینطور نیست که به یک بازی توجه کنیم. اگر می‌خواستیم به این دو بازی توجه کنیم می‌گفتیم اگر در این دو بازی سه امتیاز بگیریم خیلی خوب می‌شود. مثلاً مقابل استقلال خوزستان و سپاهان که آن را هم مثلا می‌گرفتیم. ولی ما چهار هافبک گرفتیم و دروازه بان و دفاع وسط نگرفتیم. این ها روی روند کار تاثیرگذار است. من از بازیکنانم حمایت می‌کنم چون بچه ها با تمام توان تلاش خود را انجام می‌دهند. درست است که در یکسری از پست ها کمبود داریم، بازیکنان ما ضعیف نیستند در یکسری از پست ها محدودیت داریم و دست ما بسته است. مثلا وقتی بازیکنی خسته می‌شود یا محروم است، جانشینی برای آن نداریم.

سرمربی صنعت نفت درمورد وضعیت تیمش اضافه کرد: روز اول که آمدم صنعت نفت در قعر جدول حضور داشت و می‌دانید بازی‌های سبک ما در ۱۰ بازی ابتدایی ما بود و هفته گذشته مقابل سپاهان بازی کردیم. امروز یک بازی شش امتیازی را باختیم و هفته آینده هم مقابل پرسپولیس بازی داریم. مهم نیست، آنچه که مهم است این بوده که طرفداران می دانند تا آخرین لحظه می‌جنگیم و بقیه چیزها دست خداست. هر چه خدا مقدر کند، راضی به رضای خدا هستیم.

سرمربی صنعت نفت درمورد حمایت هواداران گفت: جا دارد از هواداران مان اینجا تشکر کنم، واقعا صنعت نفت حیف است، صنعت باید یک تیمی داشته باشد که در این روزها ما برای سهمیه بجنگیم نه اینکه برای نیفتادن تلاش کنیم. هواداران ما بی نظیر هستند، به امید خدا اگر عمری باقی بود و تیم را حفظ کردیم یک برنامه ریزی دقیق برای فصل آینده خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز