خبرگزاری کار ایران

پیش بازی منچستریونایتد - لیورپول؛ سومین جدال تن‌هاخ و کلوپ

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۴۰۷

منچستریونایتد و لیورپول برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، لیورپول در مسیر قهرمانی بیستم برای سومین بار مقابل منچستریونایتد قرار می‌گیرد. این آخرین حضور یورگن کلوپ در دیدار سنتی فوتبال انگلیس است. منچستریونایتد و لیورپول برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم می‌روند. حدود سه هفته پیش منچستریونایتد در یک چهارم نهایی اف‌ای کاپ انگلیس به مصاف لیورپول رفت.

 با وجود برتری قابل توجه قرمزهای آنفیلد در اولدترافورد، منچستریونایتد در دقایق پایانی نیمه دوم و وقت‌های اضافه عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت تا مجموعا با برتری 4-3، پیروزی دراماتیکی را رقم بزند. بسیاری بر این باور بودند شیاطین سرخ با برتری مقابل لیورپول می‌تواند فصلش را نجات دهد. اما با بازگشت فوتبال باشگاهی از تعطیلات ملی بار دیگر مشکلات تیم تحت هدایت اریک تن هاخ نمایان شد.

سرمربی هلندی نتوانست استفاده مطلوبی از دو سفر اخیرش به لندن داشته باشد و با از دست دادن پنج امتیاز مقابل برنتفورد و چلسی، از منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور ماند. در سوی دیگر، شکست در اولدترافورد تفاوتی در فرم تیم کلوپ ایجاد نکرد. آن‌ها به صدر جدول لیگ برتر صعود کرده‌اند و مدعی اصلی در مسیر قهرمانی محسوب می‌شوند. 

بازیکنان دو تیم در طول فصل با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرده‌اند. منچستریونایتد برای بازی فردا گزینه‌های محدودی در خط دفاع دارد اما یورگن کلوپ به بهترین نحو ممکن بحران مصدومیت تیمش را کنترل کرده است. او با وجود غیبت بازیکنان کلیدی مثل آلیسون بکر و ترنت الکساندر آرنولد، با گزینه‌های ترکیب فعلی جای خالی ستاره‌های بزرگش را پوشش داده است. 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد و لیورپول  

منچستریونایتد: اونانا، ون بیساکا، کامبوالا، مگوایر، دالو، مینو، مک تومینای، آنتونی، فرناندز، گارناچو، هویلوند  

لیورپول: کلهر، بردلی، کوناته، فن دایک، رابرتسون، سوبوسلای، اندو، مک آلیستر، صلاح، نونیز، دیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز